Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday, 17 July 2011

RENUNG BUAH DADA BOLEH PANJANG UMUR

Berita baik untuk para suami,renung buah dada boleh panjang umur,tapi kena renung yang isteri punyalah bukan yang orang lain punya.Satu kajian yang agak pelik telah dibuat di Jerman bahawa dengan merenung buah dada boleh menambahkan kesihatan pada kaum lelaki dan meningkatkan daya hayat mereka.

Agak-agak anda kalau lihat yang ni lagi bertambah umur ke atau memendekkan umur...jawab ler...
Menurut Dr.Karen Weatherby ,melihat atau merenung buah dada wanita selama 10 minit boleh meningkatkan
usia selama 5 tahun,merenung dada wanita samalah seperti kita membuat kerja atau latihan yang berat dan 30 minit berjalan-jalan di luar.

Penyelidikan telah dilakukan selama 5 tahun keatas 500 orang di 3 buah hospital di Frankfurt,Jerman didapati 
200 orang daripadanya mendapat kesihatan yang baik dalam sepanjang tempoh 5 tahun.Pada penutup kajiannya
didapati dengan merenung buah dada wanita boleh merendahkan perjalanan darah,kadar denyutan nadi yang perlahan,keinginan seks sering dikaitkan dengan perjalanan darah yang baik.Para penyelidik menyatakan kekerapan melakukan hubungan seks dapat mengalakkan pengaliran darah dengan lebih baik.

Weatherby mengatakan keseronokan melakukan hubungan seks membuatkan jantung mengepam dan membaiki 
perjalanan darah,tidak timbul persoalan lagi,melihat buah dada wanita boleh menambahkan kesihatan dan meningkatkan usia,pada isteri-isteri yang nak bagi laki dia panjang umur selalulah buka baju bila di rumah,tapi pastikan bila ketiadaan anak-anak......

2 comments:

a.samad jaafar said...

sekarang jugak aku tengok bini aku 'punya' hahaha...

MOBYDICK said...

Syabas ambo ucapkan pada saudara,tengok jangan tak tengok,tapi jangan percaya dah la....

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...