Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday, 30 June 2011

KAJOL DI SIASAT JABATAN AGAMA


KOTA BHARU: Kontroversi membabitkan penyanyi mak nyah tersohor Kelantan, Kajol, 25, kini memasuki episod baru apabila dia disiasat Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK) akibat

Wednesday, 29 June 2011

JAKET MICHAEL JACKSON DI JUAL 1.8JUTA

Seorang peniaga emas dari Texas telah berjaya membeli jaket yang telah dipakai oleh Michael Jackson semasa pembikinan klip video thriller pada tahun 1983 dengan harga $1.8juta.Jaket tersebut telah dilelong dirumah lelongan Julien di Beverly Hills.Menurut peniaga emas tersebut dia akan mengadakan pameran bergerak untuk medapatkan wang yang akan disalurkan kepada hospital kanak-kanak di seluruh dunia.

AWEK PUNYA HAL AKU TERLEKA DAN.....


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki berusia awal 30-an patah kaki kanan, leher dan tangan kiri selepas terjatuh dari tingkat empat sebuah

Tuesday, 28 June 2011

ONLY IN JAPAN

RUNSING BUAH DADA BESAR

Ada dikalangan wanita tak selesa bila memakai t'shirt atau kemeja-t,mengapa dan kenapa...sebab payudaranya besar dan menonjol dan memucak.Ada yang nak lagi besar dan ada yang tak selesa bila terlalu besar.Sebenarnya masalah anda telah berjaya diselesaikan ,bra cu cute itulah nama sejenis bra dari jepun

Monday, 27 June 2011

YANG LEMBUT NAK JADI KERAS,YANG KERAS NAK JADI LEMBIK

Hidup hari ini kena banyak beristighfar sebab apa,apa yang dibimbangi sudah menyelinap masuk kenegara kita Malaysia dan apa yang sedih ianya melanda umat melayu beragama islam.Isu cinta sejenis ini amat meloyakan,GAY,budaya cinta antara lelaki sesama lelaki atau lebih dikenali Homoseksual dan termasuk juga

GADIS RANGSANG ORANG(GRO)

GRO ,Gadis Rangsang Orang, itu selayaknya kita gelarkan kepada golongan ini.Panggilan atau gelaran "Pegawai Perhubungan Pelanggan" memang tidak layak sebab gelaran pegawai ni biasanya kita selalu dengar

Sunday, 26 June 2011

MEREKA INI TAK MAMPU MENDABIK DADA....(18SX)

Mereka ini tak mampu untuk mendabik dada mungkin kerana beban yang dibawa agak berat,tapi mereka ada aset yang orag lain tak ada,maka berhak untuk mendabik dada...vote..vote siapa lebih besar...

Saturday, 25 June 2011

YANG PEREMPUAN DAN LELAKI TAK TAHAN MELIHATNYA

Ini antara benda-benda yang perempuan tak tahan melihatnya,tapi ada juga kaum lelaki mengemarinya..sampai ada yang meleleh air liur melihatnya.

BERUK PUNYA PENCURI...

Kau memang bedebah,kalau dah dasar pencuri tu memang tak berhati perut dan selayaknya boleh di panggil beruk....

Friday, 24 June 2011

YOU ADA BERANI KA? KALAU BERANI KASI DUDUK LA..

AISHWARYA RAI ADA ISI


MUMBAI: Bintang Bollywood dan bekas ratu cantik dunia, Aishwarya Rai sah mengandung anak pertama.
Berita gembira itu didedahkan bapa mentuanya dan juga bintang veteran, Amitabh Bachchan dalam laman twitter,

Wednesday, 22 June 2011

INILAH AKIBATNYA


KOTA BHARU: ‘Parkir asmara’ sebuah pasar raya di sini, seperti didedahkan muka depan akhbar ini 8 Jun lalu, bertukar ‘parkir berdarah’, apabila seorang pelatih salun parah ditikam sekurang-kurangnya tujuh kali di kepala, leher dan muka

Tuesday, 21 June 2011

JERAT ISTERI CURANG


JITRA: Akibat tidak tahan sikap isterinya yang curang, seorang suami nekad menghubungi Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) untuk menangkap teman hidupnya itu yang berdua-duaan dengan lelaki lain di sebuah hotel, di sini, pagi kelmarin.

Sunday, 19 June 2011

MAKHLUK ASING JUAL PERMATA DI KEDAI-LALAT

Kebanjiran makhluk asing satu masalah baru di Malaysia,kebanjiran mereka ini menimbulkan masalah sosial dan jenayah.Sebutlah apa bangsa semua ada,Indon,Nepal,Bangla,Myamar,Pakistan dan bertan-tan. Kebanjiran mereka ke Malaysia menimbulkan sikap kurang senang oleh penduduk tempatan,Bangla suka

BUAH DADA MELIMPAH

Syok mata lelaki memandang tapi yang derita empunya badan.Ini cerita tentang buah,buah dada atau payudara,soal korang masih dara atau dah hilang dara tak timbul,sebab yang dah ada anak dua,tiga masih

Saturday, 18 June 2011

KAIN TERTINGGAL DALAM ALAT SULIT


KUALA LUMPUR: Seorang wanita terpaksa menderita berikutan kemaluannya dijangkiti kuman, didakwa akibat kecuaian pihak hospital tertinggal kain pencuci di dalam anggota sulitnya selepas bersalin anak sulung pada 19 Mei lalu.

DATUK SITI NORHALIZA SERTAI ASKAR WATANIAH

KUALA LUMPUR: Penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza Taruddin dan tujuh lagi selebriti tanah air hari ini menyerahkan borang bagi menyertai Rejimen Askar Wataniah.

Friday, 17 June 2011

BUDAK "MAIN DENGAN ULAR"

Macam-macam karenah budak-budak sekarang,biasanya manusia suka main dengan sesama manusia tapi ini lain pula cerita, nak tukar selera gamaknya,tak takut ke....nanti kena 'ngap'

ISU BAZAAR TOK GURU-APAKAH HANYA GIMIK ATAU ISU CIPTAAN...

Apakah kesudahan dengan isu Bazaar Tok Guru,sekejap timbul dan sekejap tengelam.Beberapa hari lepas aku di khabarkan oleh sahabatku seorang pemandu kereta sewa,katanya banyak bendera Pas dipasar lama

Thursday, 16 June 2011

PEMBENTUKAN KERAJAAN BARU-HAMAS DAN FATAH CAPAI KATA SEPAKAT


Para pemimpin gerakan Hamas baru-baru ini diperdamaikan Palestin dan Fatah akan mengadakan rundingan yang terakhir pada pembentukan kerajaan persatuan baru di Kaherah minggu depan, wakil Fatah Azzam al-Ahmad mengatakan demikian.

DIBUNUH KERANA CUBA "MAKAN ISTERI" KAWAN


KINABATANGAN: Seorang suami yang berang melihat rakan sekerja cuba merogol isterinya, membelasah lelaki itu menggunakan tukul besi sehingga maut sebelum menyeret mayatnya sejauh 100 meter dan menanam tubuh berlumuran darah itu di lereng bukit di Kampung Pelangi, di sini, kelmarin.

Wednesday, 15 June 2011

UMNO ARAH GURU KAFA TUKAR ALAMAT IC


KOTA BHARU, 13 Jun: Impian Umno mahu merampas Kelantan rupa-rupanya berselindung di sebalik agenda sulit dengan memperalat Jabatan Pelajaran Negeri dan Pejabat Pelajaran Daerah (PPD).

Tuesday, 14 June 2011

PARTI KEADILAN MENANG DI TURKI


ISTANBUL, 12 Jun: Parti Keadilan dan Kesejahteraan (AKP) Turki pimpinan Toyyib Erdorgan berjaya memenangi pilihan raya Turki buat kali ketiga berturut-turut dan sekalligus memecahkan rekod yang dipegang parti pimpinan Adnan Manderes sebelum ini.

Monday, 13 June 2011

MEE TIRUAN

Kebelakangan ini banyak yang palsu dan tiruan,kalau dulu ada telur dan beras tiruan,sekarang heboh pula mee tiruan iaitu mee yang ada campuran plastik.Pengambilan atau memakan mee ini boleh menyebabkan kanser kerana bahan kimia yang terkandung dalam mee tersebut.

USOP WILCHA JADI DJ


BUKAN main popular lagi Usop Wilcha sekarang. Selepas muncul dalam filem Mamat Khalid, Hantu Kak Limah Balik Rumah, namanya asyik menjadi sebutan.

Sunday, 12 June 2011

SENYUM SOKMO- SENYUM ITU PENGUBAT JIWA


SENYUM SOKMO...kerana senyum itu "sodokoh" dan pengubat jiwa.Selalu lah senyum,tapi bila sentiasa senyum dikatakan pula "gilo",senyum itu tak payah berkata apa-apa,hanya sekadar

HERET MAYAT TANPA KEPALA


PENAMPANG: Leher seorang mekanik ditetak bertalu-talu dengan parang sebelum dipotong hingga putus menggunakan pisau pemotong daging. Kepala itu kemudian dicelup ke dalam

SEHARI DI PEKAN MUNDOK-THAILAND

Saturday, 11 June 2011

APAKAH ISTERI DI MALAYSIA SUDAH TIDAK TAAT DAN SETIA PADA SUAMI...

Apakah ini bukan suatu penghinaan kepada isteri-isteri melayu beragama islam bila dirinya di anggap sebagai pelacur kelas pertama yang harus melayan keperluan  seks suami dan maka lahirlah sebuah kelab atau pertubuhan isteri setia(taat)  dan apakah selama ini ramai isteri yang tak setia kepada suami.
bahagia di samping  dua isterinya..

Friday, 10 June 2011

AZERBAIJAN BUANG PATUNG MUBARAK

Khirdalan-Pihak berkuasa akhirnya terpaksa akur dengan rakyatnya yang menuntut supaya patung Mubarak dibuang.Patung yang diletakkan di sebuah taman.Patung yang menunjukkan Mubarak sedang duduk di kerusi

Thursday, 9 June 2011

PEMANDU BAS TERLAMPAU


JASIN: Seorang pemandu bas ekspres bertindak gila apabila menayangkan filem lucah sebelum cuba merogol seorang wanita yang menjadi penumpang terakhir kenderaan terbabit ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Melaka Sentral

Tuesday, 7 June 2011

BUAT KEMUNGKARAN DALAM TANDAS


PETALING JAYA: Tindakan seorang lelaki gila seks merogol kanak-kanak di dalam tandas sebuah sekolah di Sekinchan, Sabak Bernam, membawa padah apabila dia dicekup orang ramai ketika cuba melarikan diri dalam keadaan berbogel selepas mangsa menjerit, Sabtu lalu.

NAJIB BAKAL BERBESAN DENGAN PEMBESAR KAZAKHSTAN


KUALA LUMPUR, 6 Jun: Apakah tujuan sebenar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri ke Kazakhstan, atas urusan rasmi negara atau untuk menguruskan perkahwinan anaknya, Nooryana Najwa?

ABANG SALEH DI BEIJING


SEPANG: “Ini rezeki saya sekeluarga selepas bernikah kali keempat. Alhamdulillah, ia juga peluang kepada saya, isteri-isteri serta anak bercuti dan berkumpul beramai-ramai dalam satu keluarga besar,” kata pelawak dan penyampai radio terkenal, Salih Yaccob, 48.
Beliau bersama empat isteri, Norlizah Mamat, 46, Norraha Hamat, 42, Norfara Wahida Sulaiman, 32, dan Samihah Sheikh Amy, 25, bersama tujuh anak berlepas ke Beijing, China, semalam untuk bercuti enam hari.

Monday, 6 June 2011

KELINGKING LURUS,TELUNJUK BERKAIT

Pelik tapi benar tapi itulah hakikat dan kenyataan yang harus diterima.Ini bukan peribahasa baru yang telah diguna-pakai tapi kiasan yang aku reka sendiri dan banyak lagi peribahasa baru yang akan keluar,korang tunggu bila dan bagaimana.Peribahasa atau kiasan adalah suatu yang yang unik untuk

REMAJA KINI JADIKAN SEKS SEBAGAI HOBI


KUALA LUMPUR: Pengajaran dan peringatan buat ibu bapa apabila seorang gadis mengaku melakukan hubungan seks sehingga lima kali

PANTAI KEMAYANG

Berkelah di tepi pantai memang menyeronokkan tapi kadang-kadang berakhir dengan kesedihan dan penyesalan bila berlaku suatu tragedi.Lemas dan air memang tidak dapat dipisahkan.Kerana terlalu seronok

Sunday, 5 June 2011

BILA KOPIAH TERCALIT NAJIS

Situasi dan keadaan sekarang begitu cemar dan mencemaskan.Begitu tragis bila manusia sudah bersifat  pengotor dan kebinatangan,manusia sudah hilang pedoman.Kopiah dan songkok adalah dua situasi yang

SUAMI BERNAFSU PELIK


KUANTAN: Tidak tahan didera secara seksual oleh suami yang mengamalkan kaedah pelik ketika menjalin hubungan kelamin, seorang wanita mengalami penderitaan sejak empat tahun lalu membuat laporan polis.

Saturday, 4 June 2011

PERKOSA SELEPAS SINGGAH MANDI


AMPANG: Dua remaja perempuan berusia 14 dan 17 tahun mendakwa dirogol teman lelaki masing-masing selepas tertidur di ruang tamu sebuah rumah pangsa, Taman Keramat, di sini, kelmarin.

Friday, 3 June 2011

BINA RUMAH DENGAN BISKUT


KAU MEMANG BINATANG


KUALA LUMPUR: Kekejaman jenayah buang bayi ibarat mencapai tahap kemuncak apabila seorang bayi lelaki yang masih bertali pusat ditemui mati dengan kepala berkecai dipercayai akibat dicampak dari tingkat lima sebuah pangsapuri di Sentul Utara, di sini, jam 12 tengah malam kelmarin.

Thursday, 2 June 2011

SOSEH SOSEH-AKSI TERLAMPAU PRIMA,SHAHZ


KECOH apabila ramai pihak memperkatakan mengenai klip video artis baru Prema Yin Marilah, menampilkan aksi keterlaluan dan disifatkan sesetengah mereka yang sudah menyaksikannya agak menjolok mata.

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...