Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Tuesday, 31 May 2011

ABANG SALEH BAWA 4 ISTERI KE CHINA


KULAIJAYA: “Debaran yang saya rasakan ketika akad lafaz nikah kali ini amat luar biasa. Tapi, Alhamdulillah semua berjalan lancar dan saya bersedia menunaikan tanggungjawab sebagai suami Emi,” kata pelakon dan penyampai radio, Salih Yaacob, semalam.

Monday, 30 May 2011

TARIF BARU ELEKTRIK-1 JUN

Kerajaan persekutuan menaikkan tarif elektrik dengan purata 7.12 peratus bermula 1 Jun ini sebagai sebahagian daripada pengurangan subsidi.

RINDU BAU BEKAS SUAMI


Inilah diantara kelebihan-kelebihan yang ada pada lelaki yang bergelar suami,bila berpisah tak boleh nak duduk si isteri terkenangkan bau si suami ,bagaimanakah agaknya bau bekas suaminya sampai isteri ketagih...

Sunday, 29 May 2011

APA ITU P.I.H

Apa itu P.I.H baru kali ini aku mendengar tak tahu la dengan korang dan yang pasti kaum wanita memang mengenalinya.PIH ini adah penyakit orang mengandung,PIH adalah singkatan dari "Pregnancy Induced

YANG BANGANG DAN BENGONG

Bangang sungguh segelintir umat islam hari ini dah gian sangat ke nak minum arak,buat amal banyak-banyak dan bila mati nanti masuk syurga,minumlah sampai pecah perut kat sana yang tentu memang tak haram.Bila

Friday, 27 May 2011

YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG PAYUDARA

Facts About Breasts

AKU MASIH DARA


Terkedu, sedih dan pelbagai rasa yang sungguh dahsyat menerjah ruang otakku. Selepas melihat vcd kepunyaan kawanku, titlenya AKU MASIH DARA, sungguh aku sayu melihat ketandusan agama

PARAH NYA MELAYU ISLAM KU

KUALA TERENGGANU: Hasrat seorang pemuda, Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz, 25, untuk
menukar jantina dan nama kepada Aleesha Farhana Abd Aziz tertangguh lagi apabila Mahkamah Tinggi di sini, semalam, menetapkan 18 Julai depan untuk mendengar keputusan

Thursday, 26 May 2011

WANITA BERMULUT LUAS

Mak oii! betul ke apa yang aku lihat ni,besar punya barang pun boleh sumbat kat mulut perempuan ni.Kalau tuah ayam nampak di kaki tapi lain pula akak kita ni tuahnya kat mulut,awas jangan tiru aksi ini nanti bertabur gigi dan isi mulut...

Wednesday, 25 May 2011

SKODENG DAPAT DUIT

Macam-macam ada,skodeng pun boleh dapat duit.Skodeng atau mengintai biasanya dapat penumbuk atau pelempang,yer la kalau dah skodeng bini orang kalau dapat tangkap mesti kene pelempang kat laki dia.

Tuesday, 24 May 2011

KAMIKAZE MENDAPAT HIDAYAH


Peminat seni tanahair dikejutkan dengan perubahan Sham Kamikaze bekas pemain gitar utama Kamikaze apabila video berdurasi 12:42 beliau bercerita tentang pengalamannya mendapat hidayah

Sunday, 22 May 2011

FILEM SERAM LUCAH

Dewasa ini industri perfiileman terlalu banyak persaingan dan mungkin itu menyebabkan segelintir pengarah dari negara jiran kita indonesia mengubah teknik atau daya tarikan dengan membawa masuk "miyabi" atau

Saturday, 21 May 2011

FROM RUSSIA TO MALAY

Unik dan memeningkan,baca artikel dibawah dan cuba fahami tapi kalau pening jangan marah kat aku...pandai-pandai lah cari ubat.

Friday, 20 May 2011

KUCING MATA SATU


TAWAU: Pelik tapi benar. Itulah yang berlaku ke atas seorang penduduk di Kampung Batu 4, Jalan Apas, di sini, apabila ibu

AWAS WANITA-SERBUK PERANSANG SEX

KUALA TERENGGANU: Caranya mudah. Cuma koyak, campurkan ke dalam minuman dan kacau hingga sebati, namun kesannya amat berbahaya kerana ia dikatakan mampu meningkatkan nafsu seks

Thursday, 19 May 2011

CARA GUNA KONDOM DENGAN BETUL

Kondom,bila sebut benda ni yang pasti semua orang tahu apa kegunaannya,tapi satu hal lain yang boleh

ISTERI ANGAU LELAKI IRAN


KUALA LUMPUR: Dek termakan pujukan lelaki Iran, seorang isteri sanggup memusnahkan perkahwinan dibina hampir 10 tahun dengan menuntut cerai saban hari daripada suaminya.

Wednesday, 18 May 2011

UBI KAYU AWANG HITAM


SHAH ALAM: Alasan dangkal dua ‘pelancong’ lelaki warga Nigeria mendakwa membawa ubi kayu dan keledek dikirim rakan di negara ini, membongkar penemuan 9.64 kilogram (kg)

BILA POLITIK DI PISAHKAN DARI AGAMA

Suasana dinegara kita sekarang sungguh kalut dan sibuk,sibuk pasal pilihanraya yang akan menjelang,tapi suasana menjadi bertambah kalut dan panas dengan kematian demi kematian Wakil Rakyat,selesai sudah Pilihan Raya kecil Dun Tenang, Merlimau  dan Kerdau.Setiap kali pilihanraya diadakan banyak duit yang

Tuesday, 17 May 2011

4 AWANG HITAM SAMSENG DIBELASAH

KUALA LUMPUR: Bukan saja biadab, empat Awang Hitam yang mengganggu isteri orang turut mengugut mahu membelasah suami mangsa yang datang bertanyakan suspek mengenai tindakan warga asing berkenaan yang bertindak luar batasan.

Monday, 16 May 2011

KEKEJAMAN BARAT-11 IMAM DIBUNUH KETIKA TIDUR

BREGA - Kekejaman kuasa Barat terbukti apabila sekurang-kurangnya 11 orang imam dibunuh semasa sedang tidur dalam satu serangan udara oleh Pertubuhan Perjanjian Atlantik Utara (Nato) di bandar Brega, Libya, kelmarin.

TUHAN BERIKAN AKU KENTUT

Apa punya cerita daa...pasal kentut-mengentut pula dah.Begini ceritanya,Ini projek terbaru dari sutradara negara jiran kita indonesia dan jodolnya begini bunyinya pak "Tuhan

Sunday, 15 May 2011

BUDAK 8 TAHUN DISUNTIK BOTOX

CALIFORNIA - Selalunya apabila kanak-kanak tersenyum dan menampakkan lesung pipit di pipi, ia adalah sesuatu yang sangat menawan. 

Saturday, 14 May 2011

AKSI GHAIRAH DUA BERADIK


KUALA LUMPUR: Dua beradik perempuan yang sedang asyik menari ‘tiang’ dengan aksi ghairah hanya mampu terdiam sebaik pusat hiburan itu diserbu masuk pihak berkuasa, malam kelmarin.

Thursday, 12 May 2011

SAYA SUKA HIDUNG ABANG SALIH...


KUALA LUMPUR: “Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,” kata bakal isteri keempat pelakon, pengacara dan

TEMBAK ISTERI MIANG


KINARUT: Berang melihat isteri kesayangan bermesra dengan lelaki lain, seorang anggota polis yang baru selesai menjalankan tugas bertindak di luar dugaan apabila melepaskan tembakan terhadap pasangan terbabit, semalam.

TAK BERTULANG TAPI BERBISA

Manusia adalah makhluk ciptaan Allah yang paling sempurna jika dibandingkan dengan yang lain.Secara jujurnya aku ingin nyatakan bahawa dalam anggota badan manusia ada dua bahagian yang amat berbisa dan

AHLI POLITIK SINGAPURA BERUNDUR BILA KALAH,AHLI POLITIK MALAYSIA LAIN PULA CERITANYA


Saya menghormati sikap ahli politik Singapura yang kalah pada pilihan raya republik itu baru-baru ini yang bukan sahaja menerima kekalahannya dengan tenang tetapi mengambil keputusan untuk terus bersara daripada politik.

Wednesday, 11 May 2011

DANGDUT RIMBA


ALOR GAJAH: Kewujudan sebuah restoran dalam ladang ternakan di atas bukit di Lubok Cina di sini yang menyediakan kemudahan karaoke menimbulkan gangguan kepada penduduk kampung berhampiran kerana

Tuesday, 10 May 2011

JANGAN DI TIUP API ITU..

Sehari dua ni heboh satu Malaysia pasal Dap nak jadikan Kristian sebagai agama rasmi mengantikan agama islam yang sudah termaktub dalam perlembagaan Malaysia dan telah dipersetujui oleh semua kaum kat Malaysia,itulah yang pernah aku baca.Kalau terbukti sila nyatakan supaya semua rakyat boleh tengok,dulu

MISTERI BOT BERDARAH


SABAK BERNAM: Jeti nelayan Kampung Bagan Sungai Besar, dekat sini, gempar apabila sebuah bot yang dinaiki lima nelayan ditemui dengan kesan darah di beberapa bahagian dalam bot berkenaan, kelmarin.

Monday, 9 May 2011

YA LA... MAU KAHWIN MESTI KELAS PUNYA...

Ini cerita ada benarnya ma...cerita tentang muallaf atau saudara baru.Seorang lelaki berbangsa cina yang baru memeluk islam,menjadi kebiasaan bila saudara baru maka pengetahuan tentang islam ni cetek la,tapi jangan

ARTIS PANAS LAGI HOT...

Mengucap panjang aku bila menatap sekeping gambar yang memang memalukan agama islam,sebab artis ni beragama islam.Aku pun heran kenapa begitu berani ia berpakaian separuh bogel macam ni,dasyat memang

Sunday, 8 May 2011

MASJID BUKAN TEMPAT WAJAR LUAH PERASAAN MARAH-JAMIL KHIR


SEPANG - Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom hari ini berkata perbuatan menjadikan masjid sebagai tempat berhimpun untuk meluahkan rasa marah bagi tujuan politik adalah tidak wajar.

Friday, 6 May 2011

TAMPIL RINGKAS TAPI MENYERLAH

Kalau dulu-dulu orang yang pakai kain koyak atau terbelah ni orang miskin,pakai kain pun kena gilir-gilir.Tapi itu dulu,dulu lain sekarang lain,masa merubah segalanya.Dunia akhir zaman orang kaya dan berada dah berubah

Thursday, 5 May 2011

BEGINIKAH SELAYAKNYA DIGELAR PENGANUT ISLAM

Sebagai seorang yang mengaku islam,tak kira apa parti politiknya seharusnya tidak mempersendakan agama sendiri,kalau kita sendiri tak menghormatinya bagaimana agama lain nak menghormatinya..fikir-fikirkan..

GYM SAMBIL BERBOGEL

Macam-macam cerita dan kejadian pada makhluk yang bernama manusia.Pelik tapi benar,Sebuah gym di
kawasan pergunungan Spanyol telah menyediakan perkhidmatan bermain gym sambil berbogel.

EHH...DIA TENGOK KITA

"Eh dia tengok kita,dia jeling mata,aduh mak senyum lagi, amboi nona manis sekali"...tapi itu lagu dan ini lain pula ceritanya.Ini cerita kedai kopi dan kedai makan.Bagaimana untuk memastikan tahap

Wednesday, 4 May 2011

HUTANG GALAK KEKUFURAN


KEADAAN umat Islam semakin memilukan apabila aktiviti berhutang menjadi asas kehidupan masyarakat hari ini. Ia mungkin tidak pelik bagi yang tidak berkemampuan, tetapi menjadi

Tuesday, 3 May 2011

OOO SAMA LA DEN

Ooo sama la den,Osama bin Laden kalau dalam sebutan yang betul.Sapa tak kenal dengan dia ni dan negara mana yang tak benci dia ni,tapi hari ini ramai dunia yang meraikan kematian beliau,termasuklah pemimpin kat

MAT NEGRO

PETALING JAYA: Sikap tamak pemilik rumah di Apartmen Mentari Court di sini, menyewakan rumah mereka kepada pendatang dan pelajar asing terutamanya warga Afrika menimbulkan

Monday, 2 May 2011

LEKAT PERUT

Lekat perut? kenapa boleh lekat perut,itu kena tanya bapa dia,sebab bapak la mama lekat perut...eeee bahaya ni boleh bawa maut.Sapa kata lekat perut boleh bawa maut,ini

Sunday, 1 May 2011

BASIKAL KAYU


Seorang tukang kayu dari Poland yang bernama Slawomir Weremkovicz yang berusia 59 tahun adalah satu-satunya manusia mencipta basikal dari kayu.Seorang pengukir kayu dari Biala Podlaska berkata Slawomir

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...