Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday, 31 July 2011

SANDIWARA LONGGAR SKRU

KUALA LUMPUR: Lagak mereka seperti pekerja penyelenggaraan jalan raya, namun jika diamati mereka mencuri besi penghadang jalan dengan membuka skru besi di sepanjang susur keluar Lebuhraya Lingkaran Tengah 2 (MRR2) menghala Jalan Taman Bukit Maluri, di sini.Perbuatan itu

YANG TELUS ITU TRANSPARENT

Aku sehelai baju kebaya sering dipakai oleh wanita setiap masa,penuh bergaya dan memukau setiap mata sehingga ada yang hampir buta,ada yang mula bercerita,malah ramai yang mengata,bertaya itu isteri siapa,siapa laki dia sampai tergamak berpakaian sedemikian rupa...tapi

IRAMA BIOLA ILHAM BUNUH 76 MANGSA



Breivik turut telan streroid, pil 
OSLO: Fanatik Kristian sayap kanan Norway, Anders Behring Breivik mendengar irama gesekan biola Lux Aeterna oleh Brit Clint Mansell pada nada paling maksimum menerusi iPod ketika membunuh 76 orang dalam 90 minit ketika latar belakang peribadinya mula didedahkan kepada umum.

Saturday, 30 July 2011

MOHD.ASHRAF TELAH MENINGGAL DUNIA


KUALA TERENGGANU – Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz, yang gagal dalam permohonan menukar namanya kepada Aleesha Farhana, meninggal dunia ketika dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Nur Zahirah, di sini, 5 pagi tadi.

MARSHANDA PASRAH BERTUDUNG

Setiap kali berdoa, Andriani Marshanda atau Marshanda yang mengambil keputusan bertudung lebih setahun lalu enggan menyesali keputusan besar yang mengubah seluruh perjalanan hidupnya. Dia yang berketurunan Minangkabau, berusia 22 tahun, juga tidak ingin kembali menoleh laluan

KANAK-KANAK PEREMPUAN MAUT DIGILIS BAPA

KOTA BARU 29 Julai — Seorang kanak-kanak perempuan berusia setahun 10 bulan maut selepas tidak sengaja digilis kenderaan yang dipandu bapanya dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Tok Jawa Tawang Bachok hari ini Kejadian berlaku kira-kira 8 30 pagi ketika keluarga mangsa Nuramni Atirah Che Pauzi bersiap untuk keluar membeli kelengkapan menyambut Ramadan.

USTAZ ZAMRI DAN BERSIH 2.0-PRO DAN KONTRA

Ustaz Zamri yang dikenali kerana oleh semua lapisan baik yang kecil atau dewasa kena program Mari mengaji di tv9.Ustaz yang membuatkan kita kadang-kadang ketawa kerana kelucuannya,tapi kini segala-galanya sudah

Friday, 29 July 2011

CERITA TENTANG UDIN

Udin yang pertama namanya Awaludin
Udin yang suka mengembala namanya Sapiludin
Udin yang selalu ke masjid namanya Alimudin
Udin yang rajin berdoa namanya Aminudin

HKL TERBAKAR


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki warga Indonesia yang mendapat taraf penduduk tetap (PR) rentung dalam kebakaran di unit kecemasan Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini, awal pagi tadi.

WANITA BERAMBUT PANJANG

Wednesday, 27 July 2011

AKIBAT KEMARUK CINTA DENGAN MAT NEGRO


SHAH ALAM: Akibat kemaruk cinta kepada lelaki warga Nigeria, seorang pelajar perempuan sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) menipu bapa sendiri kononnya dia bersama kekasihnya itu diculik dan meminta wang tebusan RM1.5 juta untuk dibebaskan.

4 HARI HILANG AKHIRNYA DITEMUI MATI DI PATTAYA


KUALA LUMPUR: Seorang pelajar Malaysia yang menuntut di Jepun dan dilaporkan hilang oleh keluarganya selama empat hari akhirnya terjawab dengan penemuan mayatnya beribu kilometer dari tempat dia dilaporkan hilang.

Tuesday, 26 July 2011

ANTARA TABIAT YANG SUKAR DI KAWAL

Tabiat atau perlakuan secara semulajadi memang sukar untuk dikawal,kalau tak percaya tengok ni.Ini antara tabiat biasa yang sering berlaku,tapi bila di exposekan jadi lawak la pulak....

MAKAN ANAI-ANAI HEBAT DI RANJANG


LEDANG: “Isteri berterima kasih kepada saya selepas kami bersama,” kata Abdul Rahim Abu Bakar, 45, menceritakan khasiat memakan hidup-hidup ratu anai-anai yang didakwanya boleh merapatkan hubungan suami isteri.

MHI

MHI,ini tak ada kena-mengena dengan Malaysia Hari Ini,tapi pasal Manusia Hari Ini,manusia hari ini dah tak berhati perut,macam iblis,malah lebih dari iblis.Semakin hari semakin banyak pembunuhan yang berlaku,tapi yang buat aku terharu sanggup pancung dan belah kepala pula...apa cerita ni,ini ceritanya..

Monday, 25 July 2011

LAWAK LA ABANG POLIS NI....

PADAH ISTERI CURANG


Fitnah makan diri

KUALA LUMPUR: Angkara cinta lama kembali bertaut, seorang wanita sanggup memfitnah suaminya sebagai penyebab dia menghidap HIV ketika membuat tuntutan fasakh (bercerai) di mahkamah syariah.

KEDAI LALAT BERUBAH WAJAH

Berkat pemerintahan TGNA bersama kerajaan Kelantan,seharusnya ramai yang membuka mata dan minda,jangan menidak-nidakkan  apa yang ada dan mampu dilihat oleh semua.Ayat-ayat yang celupar dan tak sedap di dengar sering di utarakan,antaranya "Kelantan mundur,Kelantan tiada

CERITA TENTANG BULAN

Cerita tentang bulan,kalau bulan bisa ngomong maka akan ada pelbagai cerita yang akan dikabarkan kepada kita,katanya bila bulan mengambang Pak Ngah lah yang balik, tapi ada diantara kita yang menunggu bulan jatuh keriba,tapi apa nak buat bila bulan jadi gerhana,jadilah kita seperti pungguk rindukan bulan."Bulan dan juga angin"ini diantara lirik lagu nyanyian Allahyarham Tan Sri P.Ramlee,pendek kata semua ini cerita tentang bulan.

Sunday, 24 July 2011

LANTARAN CINTA DAN NAFSU

KUALA LUMPUR: Hanya kerana mahu memenuhi tuntutan nafsu dan naluri semasanya selain dorongan teman lelaki yang kononnya sanggup berkongsi hidup sepanjang hayat, seorang lelaki nekad membuang alat kelaminnya di Thailand kira-kira 25 tahun lalu demi cinta terhadap kekasih songsangnya.

BILA SAUH DILABUHKAN...KAPAL MULA BELAYAR(18SX))


Ini cerita orang dewasa,budak-budak jangan baca,kalau nak baca juga tunggu nanti akal baligh.Mencari kenikmatan hubungan suami isteri(jimak) adalah bukan semudah yang disangka,kenapa jadi susah orang, tua kita dulu kahwin dan dapat anak, tak pun susah.Zaman sekarang semua orang dah maju,nak senang dan mula membuat perbangdingan,isteri orang pun boleh kantoi kerana berpaksikan keseronokkan,kenikmatan dan berajakan hawa nafsu.Peningkatan kadar perceraian di Malaysia amatlah meruncing kerana ada beberapa

Saturday, 23 July 2011

BELAIAN BIDAN GEBU


KUALA LUMPUR: “Pada mulanya saya takut melanggar pantang larang ditetapkan nenek, tetapi demi wang ia akhirnya saya

PENGANTIN BOGEL DI HADAPAN 250 ORANG TETAMU


Ellie Barton dan pasangannya Phil Handicott telah bercadang untuk mengakhiri majlis perkahwinan mereka dengan pakaian "birthday suits",tapi telah menukar ikrar mereka yang di janjikan sebelum

Friday, 22 July 2011

MAT REMPIT IKRAR PERTAHANKAN KELANTAN


TUMPAT, 22 Julai: Ijtimak Pilihan Raya PAS Kelantan hari ini menyaksikan ikrar seramai 700 
anak muda bagi mempertahankan Islam dan kerajaan negeri.lantang berikrar mempertahankan 
Islam di pentas utama.

BANG SALEH DAPAT ANUGERAH DARI KERAJAAN KELANTAN


KOTA BHARU: Pengacara dan pelawak, Salih Yaacob, 48, bersama empat isterinya akan diberi anugerah oleh Kerajaan Kelantan kerana menjadi contoh keluarga berpoligami yang mampu menguruskan rumah tangga dengan baik mengikut hukum Islam.

KAKAK DAN ADIK KONGSI SUAMI

Bertuah lah kome,mana tidaknya dapat kahwin dengan adik dan kakak secara serentak,maut

Thursday, 21 July 2011

"TOLONG WAN ADIK SAKIT"


IPOH: “Tolong wan, adik sakit..., tolong adik...,” jerit kanak-kanak berusia tiga tahun kepada neneknya selepas diseret sejauh hampir 100 meter oleh van dinaikinya menyebabkan kulit

SMS KEPALA HOTAK ,DARI SETAN BERJAMBUL


Jerat SMS gambar seksi

KEPALA BATAS: “Helo sayang, esok sudah nak bertolak, saya telah tinggal msj (mesej) gambar untuk kamu,” begitulah kiriman khidmat pesanan ringkas (SMS) yang diterima seorang lelaki.

Bagaimanapun, SMS itu bukan dihantar isteri kepada suaminya tetapi dipercayai taktik terbaru pihak tertentu cuba mengaut keuntungan dengan cara mudah melalui kiriman pesanan berkenaan yang menawarkan gambar wanita seksi kepada pemilik telefon bimbit secara rambang.

Wednesday, 20 July 2011

SESUNGGUHNYA...LELAKI ITU MEMANG DAJAL DAN PEREMPUAN ITU ADALAH IBLIS

Maaf jika tulisan aku kali ini agak kasar buatmu wahai kaum sejenisku yang bergelar lelaki,tapi hanya segelitir lelaki sahaja bukan semua...tapi pada umumnya agak ramai juga lah yang berperangai begini.Kisah kali ini juga berkisar pasal isteri melayu yang curang dan suami melayu yang sudah hilang pegangan agama sehingga sanggup
menggoda bini orang,bini kawan pulak tu....cis tak berhati perut sungguh.....kawan makan kawan,makan pula depan belakang.

"AMBIL NYAWA KAMI DAHULU"


KUALA TERENGGANU: “Jika kematian adalah penyelesaian, tolonglah ambil nyawanya, tapi (sebelum itu) ambil nyawa saya dan suami dulu

Tuesday, 19 July 2011

CARA TERBAIK UNTUK MENGELAKKAN HANDPHONE ANDA DI CURI

Beli telefon baru tapi sering hilang di curi atau diragut penyangak,tapi ini ada satu cara untuk mengelakkannya dari di curi...

ASRAF TAK BOLEH JADI ALEESHA


KUALA TERENGGANU: “Walaupun pemohon sudah menjalani pembedahan tukar jantina, perkara itu tidak boleh dijadikan hujah untuk mendapatkan kebenaran mahkamah.”

HARGA SEBUAH KEJUJURAN

Jujur dan amanah adalah dua sifat yang begitu mulia dan sukar untuk dicari yang pasti ia tak dijual di pasar malam atau pasar raya,sifat ini dikenali juga sebagai  "sifat mahmudah" iaitu sifat yang terpuji.Mahmudah ada pasangan
nya iaitu "mazmumah" atau dalam bahasa melayu ialah sifat yang terkeji'.

Monday, 18 July 2011

CARA HISAP SUSU DENGAN CARA YANG BETUL

Kah!,kah!,kah!...tak nyempat-nyempat lagi la nampaknya cik kak kita ni, sampai macam tu sekali dahaganya...
inilah cara yang betul kalau nak minum susu,susu organik pula tu,gerenti beres dan menghilangkan dahaga...

DR LO'LO KEMBALI KERAHMATULLAH



KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Titiwangsa dari Pas, Dr Lo’ Lo’ Mohd Ghazali meninggal dunia di Hospital Selayang, malam tadi akibat barah dialami dua tahun lalu.
Lo’ Lo’ yang juga anak bekas mufti Perak, Datuk Mohd Ghazali Abdullah dilahirkan di Kuala Kangsar, 2 Ogos 1957.

Sunday, 17 July 2011

KHASIAT TALI KASUT

Gempak habis!!!....tali kasut pun dengan izin Allah boleh jadi ubat dan penawar.Dalam kehidupan orang melayu,
khususnya  dalam perubatan agak pelik dan penuh mistik,tapi jangan sampai jadi syirik,sebab syirik itu berdosa,
akhirnya ke neraka.Begini kisahnya,isteri anak saudara aku dah lekat perut dan dah nak boleh baby la gamaknya,

BUAYA DARAT DI HUKUM BOGEL

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki ‘buaya darat’ mungkin tidak akan melupakan pembalasan diterimanya selepas kemaluannya nyaris dipotong oleh waris enam daripada 10 gadis, kebanyakannya siswi institusi pengajian tinggi (IPT) dari sekitar Lembah Klang yang pernah diperdaya, termasuk diragut ‘kesucian’, sejak dua tahun lalu.

PAKAIAN ALAF BARU YANG MESRA ALAM

Jangan bazirkan dan jangan buang peralatan eletronik  anda yang dah rosak,kini anda boleh kitar-semula untuk dijadikan pakaian,ia memang mesra alam dan tak menggunakan tenaga elektrik walau satu sen pun,kah! kah! kah!
memang gempak habis..

RENUNG BUAH DADA BOLEH PANJANG UMUR

Berita baik untuk para suami,renung buah dada boleh panjang umur,tapi kena renung yang isteri punyalah bukan yang orang lain punya.Satu kajian yang agak pelik telah dibuat di Jerman bahawa dengan merenung buah dada boleh menambahkan kesihatan pada kaum lelaki dan meningkatkan daya hayat mereka.

Friday, 15 July 2011

5 BULAN DI KURUNG "PUCUK MUDA"


JOHOR BAHRU: Impian wanita berusia 41 tahun berkahwin dengan ‘pucuk muda’ yang juga seorang warga asing bertukar mimpi ngeri apabila dikurung serta didera termasuk ditikam sepanjang lima bulan berada di kediaman keluarga lelaki itu di Amman, Jordan.

Thursday, 14 July 2011

KISAH ANJING YANG GERSANG

KENAPA PEREMPUAN SUKA MENANGIS..

Bila terpandang isteriku menangis hatiku menjadi sebak,aku bertanya mengapa perempuan selalu menangis,
mengapa..mengapa...whyyyyyyy!!!!!...... lalu aku terjumpa jawapan pada persoalan ini.Isteri melayu menangis

OSAMA MASIH HIDUP LAGI RUPANYA....

Cak..gedik,gedik,cah....kah!kah!kah!...hidup lagi rupanya kamu....oooo!!!,kat sini rupanya kamu sembunyi...

Wednesday, 13 July 2011

BAYI GERGASI

Bayi seberat 7.3 kilogram dan sekali gus memecah rekod dunia telah selamat dilahirkan di rumah sakit Long View,Texas Amerika Syarikat.Bayi lelaki itu diberi nama JaMichael,dilahirkan melalui pembedahan.Bayi itu dimiliki oleh pasangan Janet Jackson dan Michael Brown.

FUH!!!!...BERKILAT...

GUNA KAPALSELAM UNTUK SELUDUP DADAH

Bermacam cara dan helah yang digunakan untuk seludup dadah,ada yang masukkan dalam tayar kenderaan,ada yang menggunakan kapal terbang kawalan jauh,apa-apa ajer,pokoknya duit.Puas ikut jalan darat dia guna ikut dalam air pula,ini helah terbaru pengedar dadah yang sememangnya kaya-raya.Dengan menggunakan kapal selam
terpakai mereka ini cuba melepasi sempadan dari Ecuador ke Colombia,tapi dapat juga dihidu oleh pihak berkuasa tempatan.

BUAH-BUAHAN DAN SAYUR-SAYURAN YANG AJAIB

10 FILEM BOLLYWOOD YANG SENTIASA DIMINATI

Monday, 11 July 2011

PAPA DAH NAK KELUARLAH MAMA

Disuatu petang yang damai dan kelihatan begitu indah pemandangannya,pemandangan sepasang suami,isteri bersama anak-anaknya yang berpakaian serba baru.Seorang suami kepada isteri dan bapa kepada anak-anaknya telah bersepakat untuk keluar makan sambil membeli-belah di bandar.Bapak tadi terkejut bila isterinya amat cantik dengan pakaian dan solekan dan sememangnya begitulah sikap orang perempuan bila bersama suami

BEKAS DIVA WRESTLING JADI PORNSTAR

Masihkan anda ingat dengan nama seorang Diva's WWE yang bernama Chyna,bertubuh gempal dan sasa,kalau dulu dia pernah mengejutkan peminat-peminat gusti kerana

Sunday, 10 July 2011

70 ISTERI WAKIL RAKYAT BARISAN NASIONAL KERACUNAN MAKANAN

KUALA TERENGGANU - Lebih 70 isteri wakil rakyat yang menyertai Program Tahunan Isteri Wakil-Wakil Rakyat Barisan Nasional Se-Malaysia 2011 di sini, semalam mengalami keracunan makanan.

KASANOVA KECUNDANG


KUALA LUMPUR: “Saya hampir gila kerana perbuatan sendiri,” kata Hisyam, 26, ketika menceritakan penderitaannya akibat menjadi kasanova selama 11 tahun.

SI CANTIK YANG MEMBUNUH

Siapa sangka dengan imej yang begitu gebu dan licin berkilat,mata yang bersinar galak dan liar ditambah pula lidah yang menjulur keluar membasahi bibir dan berdesah mengoda..

Saturday, 9 July 2011

GAMBAR YANG PALING COOL DI ABAD INI

Sapa kata polis jahat tak semua polis itu jahat dan tak berhati perut..tengok ni,lepas berasak-asak di beri minum
pula...Aku sempat tengok beberapa keping gambar masa polis tangkap orang yang buat demontrasi ....cool jer..yang baik kita cakap baik tapi yang ganas,tetap ganas...

FESTIVAL MELOMPAT BAYI

Gila,memang gila, tak pernah dibuat orang dan tak pernah aku jumpa setakat ini,pelik tapi benar.Satu upacara tahunan yang disambut setiap tahun di Spanyol sejak dari tahun 1620an lagi."Baby Jumping Colacho Festival" begitulah nama upacara tersebut.Bagaimana agaknya upacara ini dilakukan cuba tengok kat bawah ni....

Friday, 8 July 2011

BAIK DI DEPAN TAPI CURANG DIBELAKANG

TENGKORAK AYU SUDAH DITEMUI


JOHOR BAHRU: “Alhamdulillah, biarpun sedih dengan nasib menimpa anak kesayangannya kami, saya tetap bersyukur kerana polis menemui semua cebisan mayat termasuk tengkorak, sekali gus mempercepatkan urusan pengebumian.
“Saya berterima kasih kepada semua yang terbabit terutama pihak berkuasa yang bertungkus-lumus melakukan pencarian itu,” kata Qomarodin Bajuri, 43, bapa remaja yang dibunuh kejam sebelum dikerat dan dibakar di sini, semalam.

BERMAIN TENNIS ATAS AWAN

Orang melayu hebat,mana tak hebat boleh bersilat diatas pucuk kelapa,tapi korang silap sebab korang belum tengok lagi macamana dia orang boleh bersilat kat atas pucuk kelapa.Caranya cari anak pokok kelapa yang lebih kurang  sekaki tingginya lepas tu korang bersilat lah sampai puas.

KALAU DAH GIAN TAK MENGIRA TEMPAT

Aduh!!!,tak tahan dah rasanya,tak nyempat-nyempat dah ni tak boleh, memang tak boleh kena lakukan jugak.Apa nak buat dah terpaksa kena lakukan juga,peduli apa sama orang....lantak pi la..

KAJOL LANTIK PEGUAMBELA


KOTA BHARU: Penyanyi dikir barat moden yang terkenal di Kelantan, Mohd Hafiz Jeffri, 25, atau lebih dikenali sebagai ‘Kajol’ sudah melantik peguam bela bagi mewakilinya dalam kes

Thursday, 7 July 2011

BAWA MOTOR SAMBIL BERBOGEL

Kah!,kah!,Kah...ini macam orang pun ada ka.Lihat aksi berani ini,bawa motor sambil bogel dan siap bawak awek lagi.Entah apa yang tak kena dengan dia ni,nak protes kot...tapi yang nyata banyak mata yang terjulur keluar.Awas jangan tiru aksi ini...

Wednesday, 6 July 2011

ANAK PATUNG HIDUP

Dalam dunia ini ada saja ciptaan atau rekaan yang pelik dan menarik."Reborn" begitulah nama yang diberi kepada patung ciptaan yang seakan-akan hidup bila dilihat.Ini ialah patung mainan buatan tangan yang mengambil masa berjam-jam untuk menyiapkannya.Bila dilihat pada rambut,kulit,memek muka dan mata rasanya kita seakan-akan tertipu bahawa itu bukan yang sebenarnya tapi mainan ciptaan manusia.Ada yang mengelarkannya sebagai "anak tumpang" yang menghidupkan hari-hari yang suram bagi pasangan  dewasa yang memberi kasih sayang sepenuhnya terhadap bayi ciptaan ini.

FUYOOO!!!,,POWERNYA

Fuyooo!!!! powernya,lebih power dari power root,hebat...memang hebat,tapi terasa meloyakan juga...ada ke benda-benda macamni dijadikan program kat tv.Ini adalah antara orang yang boleh dikira hebat kerana.....

Tuesday, 5 July 2011

TEKA-TEKI MAUT:APAKAH OBJEK YANG MENYERAMKAN INI

Rasanya tak ramai yang dapat meneka apakah objek sebenar yang dipaparkan dibawah ini,jawapanya sugguh mudah.Lihat dengan teliti,kemudian buat tekaan.Kalau sekali pandang objek ini memang aneh,tapi jawapannya mungkin membuatkan anda menjadi seram-sejuk.Jika korang nak lihat sepenuhnya objek ini teruskan membacanya,tapi risiko yang bakal korang hadapi mungkin membuatkan ramai yang akan trauma,jadi fikir berkali-kali,risikonya anda tanggung sendiri...

MENU ISTIMEWA HARI INI,NAK CUBA KE?

Geli rasanya anak tekak nak mencuba menu ini,rasa lain macam jer sebab aku ni lelaki,tapi tak tahu la pulak kot- kot ada orang perempuan nak mencubanya,ada berani ka?....memang lawak habis menu kat kedai ni.Ini adalah antara menu makanan yang jarang dan tak ada di negara kita,jangan lah pula ada yang nak mencuba...

JAMBATAN TERPANJANG DIDUNIA

Jambatan ini terletak di Cina,ia merupakan jambatan yang terpanjang di dunia buat masa ini.Jambatan sepanjang
42 batu ini bermula di wilayah Jiaozhou Bay,ini adalah satu keajaiban pada senibina dan kejuruteraannya,tapi walau bagaimana canggihnya ciptaan manusia tidak dapat menandingi kekuasaan Allah Subhanah'wataala.....

Monday, 4 July 2011

NAK TUMPANG BOLEH KE?

Boleh tumpang lagi ke boh(bos)?....boleh,pilih jer nak duduk kat mana,atas bahu,atas kepala..bereh

KENAPA LELAKI MINAT WANITA BERPAYU DARA BESAR

Boleh dikatakan hampir semua lelaki suka pada wanita berpayudara besar,dengan sebab itulah ramai juga dikalangan wanita minat membesarkan payudaranya dan setengahnya ada yang maut kerana sebab ini.Dibarat

Sunday, 3 July 2011

KENYATAAN YAB.HAJI HUSAM TENTANG STESYEN TEKSI PASIR PUTEH


Kenyataan Akhbar
YB Dato Hj Husam Musa

TAPAK STESYEN TEKSI PASIR PUTEH TIDAK PERNAH DIJUAL: PM SALAH MAKLUMAT

Saya merujuk kepada kenyataan YAB Perdana Menteri Malaysia di Pasir Puteh pagi ini.
Saya selaku anggota Kerajaan Negeri terkejut dengan dakwaan YAB Perdana Menteri bahawa tapak stesyen teksi Pasir Puteh yang beroperasi sekarang telah dijual oleh PKINK. Selain itu, kenyataan beliau juga menyebut tapak itu telah dirampas oleh Kerajaan Negeri melalui PKINK.

JUAL ISTERI KERANA KERETA


KUALA LUMPUR: Seorang suami durjana memaksa isterinya melacur semata-mata ingin mendapatkan wang untuk menjelaskan ansuran bulanan keretanya.

6 BULAN 12KG


BESUT: Seorang bayi berusia enam bulan yang mempunyai berat lebih 12 kilogram (kg) di Kampung Gaung, Jerteh dekat sini dianggap luar biasa hingga menarik perhatian orang ramai.

Saturday, 2 July 2011

BLACK WATER


KLANG: Tindakan licik kumpulan curi kereta mewah yang didalangi sindiket Black Water mengisytiharkan barangan dalam kontena berisi kereta curi sebagai perabot akhirnya tumpas apabila polis merampas 98 kenderaan mewah bernilai kira-kira RM8 juta di sebuah gudang, di Kampung Black Water, di sini, kelmarin.

RHOMA IRAMA BAKAL JADI WAKIL GABENOR(WAGUB)

Raja dangdut Rhoma Irama bakal menjadi wakil gabenor begitulah maklumat  yang diterima,mungkin itulah profesi terbaru beliau.Wali Kota Tangerang,Wahidin Halim  bakal bergandingan dengan Rhoma Irama dalam proses pemilihan gabenor Banten 2011.

Friday, 1 July 2011

KAJOL BERHATI KERING


KOTA BHARU: “Saya tidak kisah semua itu,” kata penyanyi mak nyah tersohor Kelantan, Kajol, 25, yang akhirnya bersuara selepas usaha menemubualnya sebelum ini menemui jalan buntu.

BILIK KECIL SEBELAH TANDAS

Keperluan untuk menampung perbelanjaan dan kos sara hidup yang tinggi pada hari ini menyebabkan ramai isteri terpaksa ditinggalkan dan terpaksa jugalah hidup berjauhan dari suami.Kerana alasan "tak cukup makan

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...