Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Tuesday, 5 July 2011

MENU ISTIMEWA HARI INI,NAK CUBA KE?

Geli rasanya anak tekak nak mencuba menu ini,rasa lain macam jer sebab aku ni lelaki,tapi tak tahu la pulak kot- kot ada orang perempuan nak mencubanya,ada berani ka?....memang lawak habis menu kat kedai ni.Ini adalah antara menu makanan yang jarang dan tak ada di negara kita,jangan lah pula ada yang nak mencuba...


No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...