Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 6 July 2011

FUYOOO!!!,,POWERNYA

Fuyooo!!!! powernya,lebih power dari power root,hebat...memang hebat,tapi terasa meloyakan juga...ada ke benda-benda macamni dijadikan program kat tv.Ini adalah antara orang yang boleh dikira hebat kerana.....
kentutnya yang berbisa.Antara petuanya berkemungkinan selalu makan ubi rebus sebelum menghadiri suatu undangan "kentut show",jadi kepada sesiapa yang nak sambut hari jadi bolehlah ajak abang kita ni untuk tiup lilin,tapi rasanya tak ada sorang pun berani menjamah kek yang ditiup tu,selamatlah kek korang....


No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...