Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday, 14 July 2011

KISAH ANJING YANG GERSANG

video

Entah apa yang tak kena dengan anjing ni,tiba-tiba je naik "sheh" bila tengok perempuan,inilah akibat dari perbuatan manusia yang suka bersetubuh dengan anjing dan anjing ni curi-curi menonton video lucah milik tuan dia,kisah manusia "main" dengan anjing,sampai anjing pun dah nak tukar selera...

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...