Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday, 4 July 2011

KENAPA LELAKI MINAT WANITA BERPAYU DARA BESAR

Boleh dikatakan hampir semua lelaki suka pada wanita berpayudara besar,dengan sebab itulah ramai juga dikalangan wanita minat membesarkan payudaranya dan setengahnya ada yang maut kerana sebab ini.Dibarat
bila kita sebut tentang payudara besar maka terbayang kita akan kemontokkan payudara Pamela Anderson dan ramai lagi kalau nak disebut.

Wanita tidak akan taksub untuk membesarkan payudara tanpa sebab,sebab utamanya ialah ramai lelaki yang minat dan seramai mana jutawan yang lemas dek kerana gila kepada wanita seperti ini,Kita boleh lihat model-model yang mengiklankan sesuatu produk,mereka sengaja memilih perempuan yang dapat menaruh minat orang melihatnya,maka mereka inilah yang menjadi pelaris kepada sesuatu produk bila di iklankan.
Jangan sampai kita hanyut dan melakukan dosa bila teransang melihatnya....lakukan pada pasangan yang dihalalkan
Fenomena tentang minatnya lelaki pada wanita yang berpayuadara sudah bermula semenjak 1600 tahun dahulu bilamana banyak patung yang dibina menonjolkan payudara yang besar dan montok.Selepas itu banyak patung patung Dewi yang dibuat dengan perbagai bentuk payudara untuk menunjukkan kuasa.

Mungkin lelaki cepat terangsang bila melihat wanita wanita yang berpayudara besar.Dengan sebab itulah islam mengharamkan mana-mana penganutnya berpakaian yang mendedakan aurat,kerana ia boleh mengundang kepada gejala zina dan rogol.Orang-orang barat menganggap sesuatu yang ekstrem bila wanita islam yang menutup aurat seperti hijab dan niqab,kerana katanya melanggar hak asasi kebebasan manusia berpakaian dan kini telah menular kenegara kita.
Hanya islam yang menjaga martabat wanita dari keaiban...
Kebanyakkan lelaki minat pada wanita yang berpayudara bersaiz 36D yang menonjol tapi tidak terlalu tegang,tidak terlalu jatuh,berputing panjang,sedikit mengantung.Ada diantara mereka ini bila terlalu fanatik bila
lihat saja wanita yang berpayudara besar maka berkatalah mereka"kalau dapat kat aku mahu rasanya aku letakkan kepalaku dicelah payudaranya"begitulah hebabnya lelaki yang memuja dan taksub pada wanita berpayudara besar.

Ada segelintir lelaki yang minat kepada wanita yang berpayudara besar secara natural,maksudnya tanpa pembedahan untuk  pembesaran.Apa-apa pun bagi aku tak timbul soal besar ke kecil saiz payu dara,apa yang penting kejujuran dan keintiman.Soal kepuasan adalah kepandaian pada setiap pasangan.lakukan apa saja pada pasangan kita selagi tidak melampaui batasan dan syariat ...

2 comments:

Shahrul hasanal said...

hahaha tah ape2 nak letak kepala kat celah uwahahha...

kalo kawe, kawe suka yg sihat je :) xkira besar kecik, janji bersih :)

x jg sume lelaki nak besar. aishh malu bincang bab ni haha

Anonymous said...

Nikmatnya hanya tuhan yang tahu bila beristerikan wanita yg seperti ni...

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...