Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday, 24 July 2011

BILA SAUH DILABUHKAN...KAPAL MULA BELAYAR(18SX))


Ini cerita orang dewasa,budak-budak jangan baca,kalau nak baca juga tunggu nanti akal baligh.Mencari kenikmatan hubungan suami isteri(jimak) adalah bukan semudah yang disangka,kenapa jadi susah orang, tua kita dulu kahwin dan dapat anak, tak pun susah.Zaman sekarang semua orang dah maju,nak senang dan mula membuat perbangdingan,isteri orang pun boleh kantoi kerana berpaksikan keseronokkan,kenikmatan dan berajakan hawa nafsu.Peningkatan kadar perceraian di Malaysia amatlah meruncing kerana ada beberapa
sebab,antaranya "tak puas sex".Cis sungguh hodoh muka perempuan yang tak puas seks,aku jadi marah sebab dia luahkan kat dalam internet bukan kat tempat yang sepatutnya(malas aku nak siarkan  klip videonya).

Ini cerita zaman moden,dulu tak adake?...jawabnya memang ada tapi tak pernah diceritakan secara terbuka,
malah di anggap suatu yang tabu atau terlarang.Buat apa nak cerita kat orang kisah dalam kain kita,bawa bincang jangan malu dan segan,kalau suami tak mampu cerai aje,jangan biarkan isteri berbuat dosa dan maksiat,tak tertanggung dosanya.Persoalan seks sering menjadi isu dan isu ini sering dimainkan.Seks adalah sesuatu yang indah untuk dihayati bersama pasangan yang halal,yakni dengan menikahi terlebih dahulu senhingga menjadi pasangan yang sah mengikut syariat islam.Perlu di ingat seks adalah bukan segala-galanya,ada isteri yang mempunyai suami yang gagal memberi nafkah batin pada isterinya,mereka hidup bahagia kerana isteri mempunyai iman yang kukuh.Banyak perkara yang boleh kita menahan gelora hawa nafsu,salah satunya dengan berpuasa,selain dari mendapat ganjaran pahala kita juga mendapat kerahmatan hidup dan perlindungan dari Allah dari membuat dosa.

Bila sauh dilabuh,kapal mula belayar,jadikah malam pertama anda seperti malam-malam yang lain.Pokok pangkalnya terserah pada kita kaum lelaki.Pelajari dan kenali tempat-tempat sensitif pada kaum wanita.Terdapat
beberapa tempat yang menjadi pusat ransangan pada wanita.
ANTARA PUSAT RANSANGAN BAGI WANITA
 1-Mulut-semasa lakukan warm-up(menaikkan syahwat atau pemanasan),julurkan lidah ke lelangit isteri anda
    kekiri dan kanan dan bertukar-tukar kuluman lidah sambil menghisap lidah pasangan masing-masing,lakukan
    dalam jangka masa beberapa minit.
 2-Dagu-dari ciuman mulut mula turun kebahagian sedikit yakni dagu.Hisap dagu isteri anda sambil memaikan
     hujung lidah kebahagian tersebut.
 3-Leher-ini diantara kawasan yang menjadi kegemaran para suami selain dari mulut dan lidah.Kucup leher
     sambil memberi jilatan dan hisapan disekeliling leher isteri anda.           
 4-Telinga-ini adalah pusat kenikmatan bagi wanita,hulurkan hujung lidah anda ke lubang telinga pasangan anda
    mengerak-gerakan hujung lidah,kemudian beralih ke bahagian belakang telinga,julurkan ekor lidah kebahagian
    tersebut,terangkat habis woi....
 5-Belakang-ketika anda membuat hisapan di sekitar leher jari-jemari anda juga memaikan peranan,garu
    bahagian belakang isteri anda secara perlahan-lahan.
 6-Puting-bila sampai kebahagian ini mulalah bermain-main bahagian ini dengan jari secara lembut serta membuat
    kuluman dan hisapan lembut.
 7-Pusat-nama pun pusat dan sememangnya pusat ransangan,julurkan lidah kedalam pusat isteri anda,mana-mana
    suami yang mempunyai isteri yang berpusat dalam lagi teramat best...
 8-Ketiak-ini juga tempat ransangan yang amat sensitif,buat jilatan dibahagian ini,pastikan para isteri memakai
    penghindar bau,tak kira lah apa jua jenamanya.
 9-Celah pelipatan antara betis dan peha-lakukan sama seperti pada nombor lapan.
 10-Kelentik-tak payah aku nak terangkan sebab semua apa tugas korang kat part ni.
 11-Bahagian ari-ari(kemaluan)-ini pun rasanya tak payah cerita lah...malu aku pada kaum hawa...
Sebelum lakukan jimak anda perlu mengetahui tanda-tanda adakah isteri anda sudah bersedia untuk melakukannya.Antara tanda ketara ialah keluar cecair jernih yang tak henti-henti dari kemaluannya,faraj sedikit terbuka seolah-olah memberi lampu hijau untuk suami memulakan tugas.Tahap kepuasan wanita tidak sama dengan lelaki,ia mempunyai tahap-tahap tertentu,oleh itu selalu berinteraksi dengan isteri ketika proses warm-up.
Isteri boleh membantu kepuasan suami dengan memberi rengekan-rengekan yang berahi....
*AWAS JANGAN GUNAKAN TIPS INI UNTUK BERBUAT MAKSIAT*

No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...