Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Friday, 30 September 2011

SONY NEX-C3

Satu lagi kamera digital telah dikeluarkan oleh syarikat gergasi Sony,Sony Nex-C3 adalah kamera digital yang menepati citarasa pengguna dan peminat seni fotografi.Perkembangan teknologi semasa pada hari ini menyebabkan  banyak syarikat-syarikat turut berlumba untuk memperkenalkan gadget-gadget yang canggih supaya dapat dinikmati oleh para pengguna,maka justeru itulah syarikat gergasi eletronik ini turut memperkenalkan banyak gadget-gadget yang terbaru termasuklah kamera digital Sony Nex C3.

MAKAN BANGKAI HARIMAU ELAK GOUT


KATHMANDU: Sekumpulan 15 penduduk kampung di Nepal termasuk remaja berusia 14 tahun ditahan kerana memakan harimau bintang ekoran percaya daging haiwan itu dapat melindungi penyakit gout, kata pihak berkuasa, semalam.

WANITA YANG GERSANG....


774 wanita kita gersang cinta cair
KUALA LUMPUR: Koleksi surat, skrip dan puisi cinta serta gambar lelaki berkulit putih kacak, antara bahan ditemui polis dalam komputer riba warga Nigeria yang digunakan mereka untuk mengaut RM24 juta daripada 774 wanita tempatan dalam tempoh lapan bulan pertama tahun ini.

Thursday, 29 September 2011

SELAK KAIN KAU!!!! KALAU TAK KENA NANTI...

Wah,wah suka la tu sebab kita cerita pasal selak.Selak jangan tak selak....tak selak kena kau,kalau tak selak memang tak kena.Ini entry macam teka-teki la,kalau dapat jawab kita makan nasi kat rumah,tapi bukan kat rumah kita orang lah.....jawab la kalau tahu...

PELACUR BEREBUT PELANGGAN

Pelacur di Sokoto State(Nigeria) berperang dengan pelacur dari negara jirannya Republik  Niger dan Togo kerana berebut pelanggan. Pelacur Nigeria menyeru Pegawai Imigresen untuk menangkap dan mengusir pelacur asing kerana mereka meragut pelanggan mereka dan juga yang beroperasi secara haram di negara ini."Kita mahu mereka di usir kerana kebanyakan pelanggan-pelanggan kami Hausa yang memilih  kami," kata seorang pelacur di Pasar mama, Sokoto.

CAMPAK NENEK DALAM KOLAH


KAJANG: Seorang nenek bukan saja ditikam di leher, tetapi kepalanya turut dihentak dengan objek keras sebelum tubuhnya diseret dan dicampakkan dalam kolah bilik mandi di rumahnya di Kampung Pasir Baru Peringkat, Jalan Sungai Lalang di sini, semalam.

Wednesday, 28 September 2011

TAK SAH SEMBAHYANG KERANA TIDAK MENCUKUR BULU ARI-ARI....

MENGENAL SUNNANUL FITRAH
Ada beberapa masalah mengenai sunah fitrah yang harus diketahui oleh setiap muslim dan muslimah. Terutama anda seorang muslimah bukanlah aib untuk mengetahuinya malah kita harus lebih banyak tahu mengenai hal ini.Dan, memang bukan rahasia umum lagi bahwa banyak dikalangan para ibu-ibu kita atau wanita muslimah lainnya yang belum banyak mengetahui masalah sunnah fitrah ini.Berangkat dari Hadits Rasulullah Sahalallahu alaihi wassalam dari Abu Hurairah bahwa Nabi bersabda;
Sunnah fitrah itu ada lima atau lima dari fitrah adalah berkhitan (sunat), mencukur rambut kemaluan,mencabut bulu ketiak, memotong kuku, dan menggunting rambut atau kumis”(HR.Bukhari, no.5590)

BILA BERTEMU BUKU DENGAN RUAS,PERAGUT TEWAS


JOHOR BAHRU: “Menyedari tindakan peragut saya memecut motosikal mengejarnya sebelum menendang motosikal lelaki itu dari belakang menyebabkan kami berdua jatuh ke jalan raya.

Tuesday, 27 September 2011

HUKUM ALLAH (HUDUD) DIHINA....

Laknatullah...barang siapa yang menghina hukum Allah"Tilka hududullah....Allah kata 'tilka', yang memberi maksud, hudud itu milik Allah. hanya Allah sahaja yang dapat mengubah atau meringankan hukuman Dia jatuhkan." kata Ustaz Azhar ketika membidas pernyataan Dato' Dr. Mashitah tentang keringanan hukuman terhadap mereka yang mecuri. Apa dah jadi dengan Malaysia sekarang ni?Kalau beginilah sikap orang-orang islam bagaimana agama lain hendak menghormatinya....sepatutnya kita sebagaiorang islam berilah penerangan apa itu "hudud" ini tak turut sama menghina,biadab dan jahat sungguhperilakunya.....

BUANG AL-QUR'AN DI BANGSAL LEMBU

BACHOK - Penduduk Kampung Pauh Sembilan dekat sini gempar apabila menemui beribu-ribu naskhah al-Quran yang ditinggalkan di sebuah bangsal lembu dipercayai untuk dilupuskan secara tidak sah.

WARIS LORONG HITAM



KUALA LUMPUR: “Ibu yang mengajar saya teknik urutan batin dan menyuruh saya menjadi pelacur.” Itu pengakuan mengejutkan seorang remaja berusia 16 tahun yang ditemui di sebuah premis urut yang menyediakan khidmat seks, di sini.

Monday, 26 September 2011

JAMBAK ROKOK JADI KALA JENGKING

Kisah benar ini berlaku pada tahun 1970an,kisah seorang lelaki yang bernama Tok Daud,beliau adalah seorang guru silat dan pengamal perubatan melayu atau lebih dikenali sebagai tok bomoh bukan tok gomol.Beliau mempunyai ramai anak murid.Beliau sering diundang untuk mengubati pesakit hingga keseluruh pelusuk dan negeri.Tok Daud ni dengar ceritanya memang gagah dan amat ditakuti mungkin kerana ilmunya.

3 BERADIK BURU KEPUASAN JADI "CALL GIRL"


TERLUPA batasan agama untuk menjadi panduan hidup, tiga beradik yang mulanya ke pusat hiburan untuk berhibur dan mempunyai kekasih sebagai pengubat sunyi akhirnya hanyut dek godaan syaitan hingga ada yang sanggup menjual tubuh.

Saturday, 24 September 2011

TAK NAK BUAT SEKS REMAJA DIBUNUH DAN DI BAKAR

PIHAK POLIS SEDANG MEMERIKSA TEMPAT KEJADIAN
SHAH ALAM – Polis semalam mendedahkan pembunuhan seorang remaja perempuan yang mayatnya ditemui dengan kesan terbakar hampir 80 peratus di dalam semak berhampiran loji kumbahan di Jalan Bukit Belacan 5 September lalu berikutan keengganannya untuk melakukan hubungan seks.

Friday, 23 September 2011

TU DIA,PENJAHAT KAMPONG SEMAKIN BERANI

KUANTAN - Dua lelaki bersenjatakan parang bertindak menyamun motosikal milik seorang gadis dalam satu kejadian di sebuah kawasan perumahan dekat Jalan Sungai Lembing, dekat sini semalam.

APA ITU PERGURUAN SENI TAPAK SUCI

Sejarah Tapak Suci adalah sebuah aliran seni mempertahankan diri yang berasal dari Pulau Jawa, Indonesia. Ia merupakan pusaka warisan Wali Songo (Sembilan Wali) yang terkenal dalam sejarah penyebaran Islam di Nusantara. (Kisah Wali Songo, insya-Allah akan saya

SEKOLAH BERPUAKA

MUADZAM SHAH: Sejak disampuk ‘hantu sekolah’ lebih lapan bulan lalu, Siti Noraslinda Mohd Razali, 14, yang pada asalnya seorang remaja lemah-lembut dan patuh arahan keluarga, kini terpaksa diikat kaki dan tangannya kerana sering berkelakuan pelik serta ganas termasuk mahu keluar rumah dalam keadaan berbogel.
Keadaannya itu menyebabkan Siti Noraslinda yang dipanggil Alin oleh keluarganya sudah lapan bulan tidak ke sekolah sedangkan dia sebelum ini pelajar pintar.

Thursday, 22 September 2011

BASIKAL FIXIE

Apa benda fixie tu?:fixie bike (fixed-wheel bicycle) tu nama sebuah basikal yang menjadi kegilaan remaja sekarang dan towkey yang jual basikal dok tengah buat duit,memang laris habis.Malaysia ni jual la apa saja memang laku,yang pasti bangsa melayu lah yang mendahului.Kenapa ia menjadi kegilaan ramai,mungkin rupanya yang cun-melecun,berkaler-kaler...siapa tak gila beb.

NUFFNANG YANG MENGECEWAKAN

Hari ini hari yang mengecewakan aku,nuffnang telah mengecewakan aku.Pada dasarnya aku jadi bloggers bukan apa tapi minat,bukan nak cari kekayaan dengan iklan,tapi apa orang kata "sambil menyelam,sambil minum air" sebab kita menyelam dalam air,kalau menyelam dalam lumpur makan lumpur la jawabnya.

"4 DOL" TERSUNGKUR


IPOH: Tindakan empat penjenayah ahli ‘Geng Dol’ yang menembak anggota polis menggunakan pistol buatan sendiri, mengundang padah apabila semua mereka maut dihujani puluhan peluru dilepaskan pasukan keselamatan itu, semalam.

Wednesday, 21 September 2011

GEJALA SOSIAL TERBARU DIMALAYSIA

KUALA LUMPUR – Sanggup kelar tangan, menjilat darah sendiri serta melakukan seks bebas merupakan antara perlakuan dan amalan sumbang pengikut-pengikut kumpulan yang dipanggil Emo yang mula dikesan menular di negara ini.

DR.MENTAL VS DR.ALBAN

 
mental vitamin..
 Yoo bro  wass up man ..wa caya lu,lu caya sama gua tak,tak caya tara apa la...tapi lu tengok dulu ini video.....apa macam macca ada setuju ka.Ini Jeming intan berlian nama glamour dikir barat,tapi panggil abe mie lagi sedap,jelira habih kata ore Kelate.Abang Mie kita ni memang terkenal dengan lagu lawak,tapi lawak membina.

Tuesday, 20 September 2011

BERSELINGKUH...

Berselingkuh,apa itu berselingkuh?....ada yang biasa mendengarnya dan ada yang tidak.Pada yang biasa mendengar mungkin pula tidak mengetahui maknanya.Selingkuh itu ertinya tidak berkata benar,atau menyembunyikan sesuatu,sesuatu itu mungkin pada perbuatan  atau percakapan.Persoalan tentang tidak mengatakan perkara yang sebenar atau dalam bahasa yang mudah untuk difahami adalah curang atau main serong.

WOW CANTIKNYA BULU TU...

Cerita pasal bulu kadang-kadang agak sensitif jika tak kena penceritaan,bulu di kepala orang panggil rambut,bawah sikit bulu kening dan lagi bawah bulu mata,bawah lagi bawah takleh nak cerita malu ah...tapi

Monday, 19 September 2011

ORANG MINYAK KANTOI.......

HIS! BESAR-BESAR PUN MASIH NAK TELANJANG LAGI...
KUALA LUMPUR - Seorang pemuda disyaki warga Indonesia diberkas penduduk selepas berkeliaran dalam keadaan berbogel di Flat Pinggiran Batu Caves, Selayang di sini awal pagi semalam.Sebelum diberkas pada pukul 2.30 pagi, lelaki berumur lingkungan 20-an itu dikatakan berjalan-jalan di aras bawah sebuah bangunan flat lima tingkat di kawasan berkenaan.

REBAH DALAM DAKAPAN "PINOY"(PINAY)


KUALA LUMPUR: Muda, bergetah, memiliki tubuh gebu serta berwajah ala Sepanyol. Mungkin itu antara tarikan yang membuatkan sebilangan lelaki hidung belang cair dengan godaan gadis Filipina yang kini menjadi kegilaan warga kota sebagai pendamping malam mereka.

Sunday, 18 September 2011

PESTA SEX DAN DADAH PELAJAR IPT


ALOR GAJAH: Pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) awam dan swasta dari Selangor serta negeri ini antara 87 ditahan ketika menyertai parti liar membabitkan pengambilan dadah di sebuah banglo dua tingkat di sebuah resort di sini, yang disewa kononnya bagi meraikan sambutan Hari Malaysia, malam kelmarin.

ADIK WANI-SAYA BUKAN CEMAR DIKIR BARAT

KOTA BHARU: “Saya bukan perosak dikir barat Kelantan,” kata penyanyi dikir barat moden sensasi Kelantan, Adik Wani, 21 yang buat pertama kali ‘membuka mulut’ berhubung pelbagai cemuhan dan kritikan yang dilemparkan terhadapnya sebelum ini.
Adik Wani atau nama sebenar, Azmahirwani Nordin, 21, cukup dikenali di Kelantan menerusi album dikir barat moden terutama album siri ‘Jaguh’ yang menampilkan imej seksi penyanyi itu.

SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-54 PERINGKAT NEGERI KELANTAN

Sambutan kemerdekaan ke-54 dan Perayaan hari Malaysia 2011 bagi peringkat negeri Kelantan telah diadakan di padang Majlis Daerah Machang pada 16.sept 2011...

Saturday, 17 September 2011

GAMBAR BOGEL SCARLETT JOHANSSON TERSEBAR DI INTERNET


LOS ANGELES: Pelakon seksi, Scarlett Johansson semalam membuat laporan kepada Biro Siasatan Persekutuan (FBI) selepas gambar bogelnya tersebar di Internet.

Friday, 16 September 2011

AWAS-TAKTIK TERBARU AWANG BLACK

 Syed Ismail menunjukkan antara barang yang dirampas daripada tujuh individu pada sidang akhbar di Bukit Aman, Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR – Sindiket penipuan membabitkan warga Afrika terus melakukan kegiatan haram menggunakan taktik terbaharu dengan mengaut keuntungan sebanyak RM243,000 selepas memperdaya 12 mangsa melalui kaedah ‘phishing’ dan ‘curi’ kad SIM telefon bimbit.

LADY GAGA PAKAI KEMALUAN PALSU

NAMA Lady Gaga memang tidak boleh dipisahkan dengan imej pelik yang sering diperkenalkannya.

BAPA TERJUN TANGKI NAJIS


ROMPIN: Seorang bapa nekad terjun ke dalam tangki najis semata-mata mahu menyelamatkan anaknya yang terjatuh.

Thursday, 15 September 2011

CERITA TENTANG MANUSIA YANG BERNAMA MAT

Mat boleh jadi nama penuhnya Mohammad,Ahmad,Samad atau Mamat.Apa indahnya pada orang yang bernama Mat ni mari kita rungkaikan bersama.Kalau di tahun 70an dahulu Mat memang tersohor,nama anak-anak orang zaman dahulu memang sinonim dengan nama ini kerana bersempena dengan nama nabi kita Mohammad(S.A.W).

SEX DAN ORANG MELAYU

Panas dan teramat panas entry hari ini,persoalan sex dan orang melayu.Sex adalah suatu yang indah untuk di nikmati tapi mestilah dengan cara yang halal melalui perkahwinan dan pasangan suami isteri yang yang sah.Sex bukanlah suatu yang tabu untuk dipersoalkan tapi kenalah dengan kaedah dan gaya yang betul.Apakah sex itu suatu perkara pokok atau kemestian bagi manusia,mari kita bincangkan.

Tuesday, 13 September 2011

JURUS KUDA BETINA(18SX)

KAPAL SELAM BUATAN SENDIRI

Ganas betul Mamat ni,kepala otak memang baik.Inilah manusia yang berjaya mengunakan otak dengan sepenuhnya,kenapa orang kita tak terfikir untuk berbuat seperti abang kita ni.

Monday, 12 September 2011

"HOT MAMA CLUB"-KELAB MELEPASKAN HAWA NAFSU



KUALA LUMPUR: Mereka sudah bersuami dan ada anak, malah boleh dikategorikan dalam golongan berada. Namun kerana ingin mencari kepuasan nafsu, mereka sanggup menggunakan kecantikan dan ‘aset’ dimiliki bagi mencari hiburan di luar.

SHINTA TAYANG PAYUDARA


SHINTA BACHIR terkenal dengan penampilan berani dalam filem-filem yang dibintanginya.

Sunday, 11 September 2011

KHABAR GEMBIRA BUAT RAKYAT 1 MALAYSIA

Kah!kah!(2x cukuplah), ini berita baik untuk rakyat 1 Malaysia yang merdeka dah 54 tahun,baru sekejap tadi aku terima sms dari Celcom dan begini bunyinya "RM0,Plggn dihargai,mulai 15/9/2011,semua pembelian reload & pek permulaan prabayar akan dikenakan 6% cukai perkhidmatan yang berkenaan.info:www.celcom.com.my...from Celcom.

X-RATED HOT DOG

Bior betul kau Mat makanan pun ada yang ketahap x-rated,memang betul aku tak tipu.Sebuah restoren makanan segera di Taiwan telah memperkenalkan sejenis hot dog yang berbentuk seperti kemaluan lelaki "penis shaped hot dog snacks".Manusia ni memang suka pada benda-benda yang pelik,tapi awas kalau kaum hawa yang makan makanan ni tak sanggup aku melihatnya..

Saturday, 10 September 2011

LELAKI DICABUL KEHORMATAN OLEH BEBERAPA ORANG BETINA

Beginilah agaknya bila perempuan lebih ramai dari lelaki,perempuan mula menganas dan naik sheh bila jumpa lelaki bersendirian dan dikerjakan secara beramai-ramai sampai lembik si lelaki tersebut di cabulnya...kalau tak percaya tengok la..

SUAMI TAK TAHAN...


KUANTAN: Akibat gagal menahan sabar selepas lebih tiga jam menunggu isteri membeli-belah, seorang lelaki hilang pertimbangan sehingga sanggup memukul wanita itu di depan orang ramai dengan sebuah beg tangan di sebuah pasar raya di Jalan Gambang, di sini kelmarin.

Friday, 9 September 2011

FILEM PORNO DEWI PERSIK


Indonesia memang terkenal  dengan filem-filem aksi ala pendekar dan filem yang mencetuskan  kontrovesi kerana agak menjolok mata,filem bukan sahaja di tonton oleh orang dewasa tetapi juga anak-anak kecil atau remaja yang tengah membesar dan tengah buas.Aku memang meminati filem indonesia seperti Sibuta Dari

"SPECIAL PONDAN"


KANGAR: “Saya bukan sebarang pondan kerana dianugerahi keistimewaan oleh Tuhan yang mungkin tidak terdapat pada pondan lain mengakibatkan saya kini menjadi sasaran kerana perasaan cemburu dan berdendam.

Thursday, 8 September 2011

HANTU BONCENG HINA ISLAM

Ini kata-kata seorang tentang filem ni"citer ni banyak hina agama islam..wat lawak x beringat..main-main ngan azan..g masjid pakai

Wednesday, 7 September 2011

KANTA SENTUH DARI EMAS DAN BERLIAN

Pernahkan anda mendengar perhiasan mata,inilah kali pertama aku mendengarnya.Apakah anda rasa mata anda sudah cukup berkilau? kalau kurang berkilau tak jadi masalah,anda boleh menambah kilauan mata anda.Sebuah pengeluar kanta sentuh telah memperkenalkan kanta sentuh yang dilengkapi dengan emas dan

CARA MEMBUAT ANDA JADI TERKENAL(pt-1)

Seringkali kita terfikir mengapa kita tidak dilahirkan sebagai salah seorang yang terkenal,mungkin kerana bakat kita takpun kerana kemancho-an kita atau mungkin kita ni terlalu kerap masuk paper kerana glamour  diatas kejahatan kita.Ada orang terkenal dan hidup dihurungi peminat kerana kita salah seorang pelakon terkenal,manusia ada kelebihan masing-masing tak semestinya kita ini tidak akan dihargai walaupun sekali seumur hidup,yang pasti jangan ada sifat malu atau rendah diri.

LADY GAGAL

Bolehkah dia membuat kejutan lagi?Ini sebahagian dari gambar-gambar lamanya yang aku temui dan memang unik dan pelik Minah ni dressing,bukannya hebat sangat tapi kerana pelik dan unik dia menjadi perhatian ramai,tapi ada kalanya boleh makan diri dan menyeksakan...

Tuesday, 6 September 2011

LATAR ENAK,LITAR SENAK

Latar adalah singkatan dari latar belakang,latar belakang pula berkisar tentang perihal yang mendalam bagi suatu hal atau keperibadian seseorang.Latar itu indah bila bersangkutan atau berbicara tentang "penyanyi latar",penyanyi latar ni kiranya macam serbuk perasa atau ulam atau boleh juga disebut penambah sedap.

CARA NAK BESARKAN MULUT

Hok alah la...tak dok kijo ko,elok-elok saiz mulut tu nak dibesarkan lagi.Ntah apa la gamaknya  yang dibuat aku pun tak tahu nak cakap,korang tengoklah sendiri gelagat dia orang ni...

Sunday, 4 September 2011

PANAS- GAMBAR SEKSI FIZA ELITE

Lihat gambar seksi fiza elite pakai skirt pendek ketika membuat persembahan pentas. Gambar Fiza Elite ini diambil di tempat yang tidak diketahui lokasinya dan disebarkan melalui email oleh orang yang tidak dikenali.

BERASMARA AKHIRNYA 'TERTOLAK GEAR'

CHANGSA – Satu pasangan yang berasmara dalam sebuah kereta nyaris maut kerana mereka tidak mematikan enjin kereta, lapor sebuah akhbar semalam.

HANTU STESYEN BAWAH TANAH


JIKA berkunjung ke London, tidak lengkap kunjungan tersebut sekiranya tidak menaiki kereta api bawah tanah yang dikenali sebagai London Underground atau The Tube.

Saturday, 3 September 2011

NUDE PROTES(18SX)

Indah khabar dari rupa,ini kisah disebalik wajah.Apa yang dapat korang katakan bila lihat gambar kat bawah,yang nyata ini bukan wed... wordlless tapi ini hakikat atau kebenaran,bila kita benci pada suatu keadaan atau pentadbiran sesebuah kerajaan maka sampai satu tahap yang sudah kemuncak maka kita tak dapat menahannya dari berbuat sesuatu....tapi kalau korang nak tahu teruskan membeleknya...

2 BERADIK DI CARI KES TEMBAK LEMBU


KUANTAN – Dua beradik dikehendaki polis bagi membantu siasatan berhubung kes menembak mati dua ekor lembu yang dipercayai cuba dicuri di Kampung Tanjung Putus dekat Bukit Rangin di sini kelmarin.

Friday, 2 September 2011

BALASAN BAGI SEBUAH PERJUANGAN

CITY SAILER-SKUTER ELEKTRIK BERKUASA PENUH

Kenderaan masa depan atau future trasportation.Skuter berjenawa BMW berkonsep mesra pengguna dan semestinya juga mesra alam,ia adalah rekaan Cristhopher Kuh, tapi sayangnya untuk muatan seorang

BUKAN DITEBUK TUPAI....

Ini bukan cerita ditebuk tupai tapi ditebuk manusia,siapa kata rumah kayu tak selamat tapi rumah batu pun lagi tak selamat...tak caya bacalah....

Thursday, 1 September 2011

YANG KAYA, MEWAH MACAM TAK NAK MATI,YANG MISKIN MATI UNTUK MENERUSKAN HIDUP


MOGADISHU: “Kami sudah beberapa hari tidak makan. Harap-harap di pagi Syawal ini ada pihak yang bermurah hati menghulurkan sedekah untuk membolehkan kami membeli makanan.”

MARILYN MONROE GERGASI

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...