Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 7 September 2011

LADY GAGAL

Bolehkah dia membuat kejutan lagi?Ini sebahagian dari gambar-gambar lamanya yang aku temui dan memang unik dan pelik Minah ni dressing,bukannya hebat sangat tapi kerana pelik dan unik dia menjadi perhatian ramai,tapi ada kalanya boleh makan diri dan menyeksakan...

oh!..peminat ku......
Apasal jalan tak betul ni...
 opocot! terseliuh la pulak...
Buat muka sardin pulak dah..
 Alamak terasa malunya diriku ini...
 Cover me(nak hilangkan malu)
Jangan tiru aksi ini nanti terpercik
 kencing pun berdiri apa kena dengan minah ni...



No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...