Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Tuesday, 6 September 2011

CARA NAK BESARKAN MULUT

Hok alah la...tak dok kijo ko,elok-elok saiz mulut tu nak dibesarkan lagi.Ntah apa la gamaknya  yang dibuat aku pun tak tahu nak cakap,korang tengoklah sendiri gelagat dia orang ni...



maaf la kalau nampak macam lucah...

kah,kah,kah...cantik la tu..







No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...