Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 29 February 2012

KONSERT ERYKAH BADU DIBATALKAN


Konsert Erykah Badu yang sepatutnya berlangsung malam ini di Pusat Konversyen Kuala Lumpur menemui jalan buntu apabila permitnya telah ditarik balik oleh pihak kerajaan, hari ini.

AKU JUGA BERHAK HIDUP DIBUMI MU YA- ALLAH..


HYDERABAD: Seorang lelaki berusia 62 tahun yang digelar ‘lelaki buih’ kerana badannya yang dilitupi ketumbuhan mendedahkan bagaimana dia dilayan lebih buruk daripada haiwan terbiar oleh orang ramai.

Tuesday, 28 February 2012

ABU BAKAR BASHIR DIPENJARA 15 TAHUN


JAKARTA - Mahkamah Agung Indonesia semalam mengesahkan hukuman penjara selama 15 tahun dikenakan terhadap seorang guru agama, Abu Bakar Bashir (gambar) kerana melakukan keganasan.

AWANG HITAM BUAT SEKS DALAM KERETA TEPI SURAU


aksi terlampauKOTA DAMANSARA - Tindakan sepasang pelajar asing membuat hubungan seks di dalam kereta di tepi sebuah surau di Seksyen 6, kelmarin mengundang kemarahan penduduk setempat.

Monday, 27 February 2012

PEKA KAH KITA TERHADAP AGAMA ISLAM YANG MAHA SUCI

KUALA LUMPUR, 27 Feb: Kenapa gambar seperti di atas boleh disiarkan di akhbar The Star - Star 2 - Music ms 17 - hari ini, 27 Februari.

SUAMI BERNAFSU PELIK


KANGAR: Neraka dunia. Itu yang terpaksa diharungi seorang penjawat awam wanita berusia 30-an apabila sering dipaksa suaminya yang juga berusia 30-an melakukan aksi seks, termasuk luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka di ruang tamu rumah sejak tujuh tahun lalu.

Sunday, 26 February 2012

TERNYATA UNDANG-UNDANG CIPTAAN MANUSIA GAGAL MEMBENDUNG DAN MENAKUTKAN MANUSIA DARI BERBUAT DOSA



TAIPING: Seorang pelajar perempuan berusia 16 tahun ditemui maut, dipercayai dirogol sebelum kepalanya dibenam di dalam kolah di bilik air rumahnya di sini, petang kelmarin.

Saturday, 25 February 2012

HARI INI SELAK BAJU,ESOK LUSA NTAH APA YANG DISELAKNYA...

Kau memang bangsa yang biadap lagi amat celaka,dah la menumpang cari rezeki kat negara orang,buat kelakuan biadap dan kurang ajar,nak kena ajar ni.

DEMONSTRASI URUTAN LUCAH



KUALA LUMPUR: Apa yang dihajati ialah ilmu mengurut, namun yang dipertontonkan ialah demonstrasi urutan lucah apabila pengajar lelaki dengan selamba mengurut kemaluan dan payudara peserta wanita yang secara sukarela melondehkan pakaiannya.

Friday, 24 February 2012

PASAR BARU KOTA JEMBAL MULA BEROPERASI

Dan pada hari ini Kota Jembal membuka lembaran baru apabila peniaga mula berpindah ke Kompleks Pasar Kota jembal yang telah siap dibina.Kalau dahulu pada hari jumaat kita akan nampak suasana penuh sesak di bahu jalan berdekatan lampu isyarat,tapi kini sudah tiada lagi.

WANITA MUDAH "DI AYAT"


tewas dengan pujuk rayu(sekadar hiasan)
KUALA LUMPUR: Sifat semula jadi wanita yang mudah percaya pada ‘kata-kata perangkap’ berbaur kasih sayang dan suka dipujuk menyebabkan mereka mudah dipengaruhi sebelum terjebak dengan perbuatan kurang bermoral dirancang pasangan masing-masing.

Thursday, 23 February 2012

"HANTU TEMPATAN DI ANAK TIRI KAN"

KELANTAN NEGERI MISKIN KERANA SIAPA?

video

Kelantan miskin dan tercorok,itulah kenyataan dari seorang pemimpin,selaku orang kelantan aku rasanya nak bertanya pada korang semua,kepada rakyat kelantan khususnya orang UMNO,tak ke rasa terhina bila negeri korang dinobatkan begitu,negeri korang juga negeri aku.

Wednesday, 22 February 2012

BENARKAH NAPOLEON BONAPARTE MUSLIM?

ULAMA PAS MAHU PANTAU PENJELASAN ANWAR TENTANG ARTIKEL YANG DISIARKAN DI "JURNAL DINDING JALAN"



SHAH ALAM – Dewan Ulama Pas akan meneliti penjelasan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada Mursyidul Am parti, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung kenyataan kontroversi berkenaan kepentingan Israel, yang disiarkan oleh Wall Street Journal bulan lalu.

Tuesday, 21 February 2012

BENARKAH LOGO "JATI" HASAN ALI MENYERUPAI LOGO SYAITAN

KUALA LUMPUR, 21 Feb:Jati yang diterajui oleh Datuk Dr Hasan Mohd Ali yang dipecat daripada PAS telah dilancarkan di Shah Alam Convention Center, Shah Alam petang ini.

BUKU KANAK-KANAK BERUNSUR LUCAH,ADAKAH KDN TERLEPAS PANDANG...



KUALA LUMPUR - Pemuda Umno menggesa Kementerian Dalam Negeri (KDN) untuk mengemas kini Dasar Buku Negara 1998 kerana banyak aduan yang diterima mengenai kandungan buku-buku bacaan kanak-kanak yang didapati mempunyai unsur lucah.

Monday, 20 February 2012

RIDHUAN TEE-PEMIMPIN GAGAL SAHSIAH ISTERI,DIDIK ANAK..


Prof Madya Dr Mohd Ridhuan Tee AbdullahKUALA LUMPUR – Cendekiawan Islam, Profesor Madya Dr Ridhuan Tee Abdullah kecewa dengan pemimpin yang ada sekarang kerana tidak berjaya membentuk sahsiah suami dan isteri dengan ajaran Islam sebenarnya.

NOK DUIT SERIAL NOK BELI ROKOK...


Sunday, 19 February 2012

AIR NESKOTELO BENG

Terbelit lidah nak sebut,apa ke benda punya air(bukan bahasa diluluskan oleh kerajaan).Ini peristiwa betul yang berlaku,macam kisah benar la kira ni,kisah sengoti kata ore Kelate.

SANGGUP BERBOGEL KERANA PITIS RM250

JOHOR BAHRU: “Memang saya tak bertamadun, sebab itulah kerja macam ini,” demikian pengakuan selamba seorang pelayan pelanggan (GRO) apabila dia dan rakannya ditahan dalam serbuan selepas mempersembahkan tarian bogel di sebuah pusat hiburan di Jalan Datuk, di sini, jam 1 pagi semalam.

Saturday, 18 February 2012

HUKUM MENJILAT KEMALUAN ISTERI DAN ORAL SEX

Aku memohon maaf seandainya tajuk entry kali ini agak kurang enak bunyinya,bukan ingin mengumpan pembaca berkunjung keblog ini.

3 JENIS HAJI YANG PALING TOP

Haji itu bukan benda atau pangkat,seperti Datok,Tan Sri dan ianya bukan juga keturunan seperti Wan,Nik dan Tengku.Kalau haji itu sejenis benda ianya begitu mudah untuk dibeli.

Friday, 17 February 2012

KOHO SARI KOHO GANAH

2 cedera ditetak dan ditembak, rumah dibakar
HAZELEN LIANA KAMARUDIN
17 Februari 2012
2 cedera ditetak dan ditembak, rumah dibakar
Makin hari makin ganas manusia hari ini,mereka sanggup melakukan perkara yang tak terduga oleh akal,bakar,tembak malah sanggup membunuh,ambo petik satu berita dalam akbar sinar harian...

LAMAN SOSIAL GALAK MURTAD

KUALA LUMPUR: Biadab. Itu perkataan paling tepat untuk menggambarkan sikap pihak tertentu yang menggelarkan diri mereka kumpulan penyokong murtad di Malaysia dan Singapura apabila menubuhkan kelab di laman sosial, facebook (fb) bagi meraih sokongan masyarakat.

Thursday, 16 February 2012

YANG DULU KITA TAK RASA TAPI KINI KITA AMAT TERASA

TANG MANA YANG DOK KATA KITA SENANG DAN KAYA,CARI PITIH SIANG MALAM SEBAB NAK BAYAR HUTANG, SAMPAI MATIPUN MASIH BERHUTANG....

Bila bercakap soal rasa tentu ramai yang tahu dan terasa,rasa itu boleh jadi perasa atau perasaan dan ianya boleh disentuh dan tersentuh bila melibatkan soal hati.Masih aku terasa ketika aku masih terlalu kecil untuk mempersoalkan apa itu perasaan dan rasa keperitan mencari rezeki.Kalau dulu orang selalu cakap hidup ini amat  payah tapi bagi aku tidak, apa yang payah?,makan, tidur dan pakai tak adapun yang susah.Baru sekarang aku terasa bila aku dan dewasa,hidup ini memang susah,dulu kini dan selamanya.Orang  tak akan terasa susah bila ianya tak perlu fikir soal orang lain,soal dosa pahala atau soal apa-apa pun.

DUA BERADIK RENTUNG..


MENGGATAL: “Mak tolong... mak tolong.” Itulah jeritan terakhir dua beradik sebelum perlahan-lahan hilang bersama bunyi rumah dimamah api dalam kebakaran di Kampung Gudon, di sini, malam kelmarin.

Wednesday, 15 February 2012

HARGA KERETA IMPORT DI MALAYSIA TERTINGGI DI ASEAN


KUALA LUMPUR -- Harga mobil impor di Malaysia paling tinggi dibandingkan negara-negara tetangga di kawasan ASEAN kecuali Singapura, kata CEO Malaysia Automotive Institute (MAI).

Tuesday, 14 February 2012

SEDAP DIMULUT TAPI SAKIT DI BADAN

KOTA BHARU - Gara-gara celupar seorang wanita menerima padah apabila hidungnya patah ditumbuk seorang lelaki di pekarangan Pasar Siti Khadijah di sini, semalam.

AKTIVIS TUNJUK PERASAAN SAMBIL DEDAH BUAH...


MOSCOW, Rusia - Tiga aktivis pergerakan hak wanita, FEMEN dari Ukraine sanggup mendedahkan payudara mereka semasa melakukan tunjuk perasaan dalam suasana sejuk melampau di depan ibu pejabat syarikat gergasi gas semula jadi Gazprom di sini semalam.

Monday, 13 February 2012

SIDI PUNYA HAL

KUALA LUMPUR: Hanya kerana menyuruh suami memulangkan cakera padat (CD) lagu milik abangnya, seorang wanita teruk dibelasah ketika pasangan itu menaiki kereta untuk pulang ke rumah mereka di Cheras, di sini, kelmarin.

APA DAAA....


Rasuah: Ketua Pendakwa Syarie dipenjara 8 tahun

13 Februari 2012
IPOH - Ketua Pendakwa Syarie Jabatan Agama Islam Perak dijatuhi hukuman penjara berjumlah lapan tahun dan didenda RM55,000 oleh Mahkamah Sesyen di sini hari ini selepas didapati bersalah terhadap empat pertuduhan rasuah berkaitan kes khalwat melibatkan seorang anggota polis lima tahun lepas.

Sunday, 12 February 2012

COKLAT RASA CABAI,JAMU DAN SERUNDING

JAKARTA - Coklat rasa cabai yang pedas, rasa jamu dan rasa serunding daging mungkin kedengaran aneh tetapi ia telah ada di pasaran Indonesia.

PENYERAHAN PETAK KOMPLEKS PASAR KOTA JEMBAL,MENGAPA RAMAI YANG TAK PUAS HATI....

Hari ini lebih kurang jam 10 pagi aku ketapak kompleks pasarkota jembal,dengar cerita ada majlis penyerahan petak kedai kepada bekas peniaga tapak lama pasar kedai lalat atau nama barunya kota jembal.Sebelum pada ini aku dapat maklumat cara pembahagian petak kedai tersebut dengan cara cabutan(tak pasti betul atau tidak) tapi hari ini lain caranya.

SUBHANALLAH,GEMAR SEX(ZINA) SEMASA DATANG BULAN


KUALA LUMPUR: Menjijikkan apabila seorang gadis yang baru berusia 16 tahun mengaku mempunyai selera seks pelik, termasuk gemar melakukan hubungan kelamin ketika datang bulan, selain nafsunya meluap-luap setiap kali gigitan cintanya pada leher lelaki mengeluarkan darah.

Saturday, 11 February 2012

HARI SUAMI ISTERI TAK SESUAI PADA 14HB.FEBRUARI-MUFTI PERAK

 Tan Sri Harussani Zakaria
SHAH ALAM - Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria membantah cadangan Pas menggantikan Hari Valentine kepada Hari Suami Isteri kerana tarikh itu adalah hari di mana agama Islam cuba dimusnahkan oleh kaum Yahudi beratus tahun dahulu.

CINTA MURTAD


KUALA LUMPUR: Kemaruk cinta keterlaluan, bukan saja menyebabkan segelintir gadis Melayu tanpa berfikir panjang menyerahkan tubuh kepada teman lelaki, malah lebih menyedihkan ada yang sampai tahap keluar daripada agama Islam atau murtad.

Friday, 10 February 2012

GRO RIMBA SEAFOOD


BANTING: Rahsia sebuah restoran makanan laut terpencil di Jenjarom, di sini, yang dikunjungi orang ramai terbongkar apabila didapati turut menawarkan pelayan pelanggan (GRO) dan pelacur dari China sebagai pelaris untuk mengejar keuntungan.

WARKAH UNTUK HASSAN

YB Datuk Hasan Ali yang saya hormati,
Saya kira tidak perlulah saya perkenalkan diri saya memandangkan Datuk merupakan tokoh dan sahabat yang saya kagumi. Saya kira, Datuk juga tetap menganggap saya sebagai kenalan rapat Datuk sekeluarga.

Thursday, 9 February 2012

SYED ALI-NFC BOLEH JADI BEBAN PADA UMNO

KUALA LUMPUR - Isu Pusat Fidlot Nasional (NFC) perlu diselesaikan sebelum pilihan raya akan datang bagi mengelak ia menjadi beban kepada Umno, kata Ketua Umno Bahagian Cheras Datuk Syed Ali Al Habshee.

BELAM-BELAM TU...

Satu kisah benar yang ingin aku kongsi dengan korang,itu pun kalau korang boleh faham apa itu "belam-belam".

SUBHANAALAH,SYURGA GAY DI MALAYSIA


KUALA LUMPUR: Berkucupan, berpelukan dan raba-meraba sesama lelaki sambil berjoget mengikut rentak muzik menjadi lumrah di ruang tarian sebuah kelab malam di ibu kota yang sering dikaitkan dengan tempat golongan gay berpesta.

Wednesday, 8 February 2012

ISTERI LARI IKUT PENGKID


PORT DICKSON: Seorang wanita pengantin baru 14 hari berkahwin dikatakan lesap dari rumah keluarganya di bandar ini dipercayai dilarikan kekasihnya, seorang pengkid sejak lebih empat bulan lalu.

Tuesday, 7 February 2012

MISTERI PENEMUAN 1.3 JUTA BATH WANG KOYAK TERUNGKAI SUDAH...

Suatu berita yang heboh diperkatakan didada-dada akhbar Thai baru-baru ini ialah tentang penemuan 1.3 juta bath wang koyak kini telah berjaya diselesaikan.Satu sidang akhbar telah dibuat oleh pihak polis Chonburi yang diketuai oleh Leftenan Jeneral polis Panya,pesuruhjaya 2 polis wilayah yang berkata wang tersebut telah dimusnahkan oleh seorang lelaki berumur 30 tahun yang kecewa kerana menjadi mangsa pilih kasih bapanya,menurut lelaki tersebut bapanya hanya memberi wang kepada dua saudaranya untuk membuka sebuah kedai emas.Bapanya bernama Khun Worapong yang berumur 60 tahun.

SHAHRIZAT DAH DAPAT JAWAPAN DARI ALLAH...


SERU JIN ORANG PUTIH DENGAN DAUN SIRIH


KHURAFAT...DAUN SIRIH HIKMAT
KUALA LUMPUR: Mungkin ramai menganggapnya melucukan, namun ia benar-benar berlaku apabila segelintir penuntut sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di sini percayakan kuasa daun sirih untuk mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan Bahasa Inggeris.

Monday, 6 February 2012

CATRIONA-BN JAUH SEKALI,PKR BELUM,PAS INSYAALLAH


PERUT HABIS DIMAKAN ULAT

“BUKAN sekali dua kami menguruskan jenazah uzur. Sudah banyak kes. Biasanya mayat telah busuk, ada juga yang reput.
“Pernah juga kami uruskan mayat yang tinggal kulit dan tulang sahaja. Itu resam kerja pengurus jenazah seperti kami,” ujar Mohd. Yusni Ismail.
Selaku Ketua Pegawai Eksekutif Darul Jenazah, sebuah syarikat penyedia khidmat pengurusan lengkap jenazah, Yusni mengakui tidak banyak pihak yang sanggup menguruskan jenazah yang uzur.

Sunday, 5 February 2012

"PAPARAZI JAMBU IKUT SAYA" SHAHRIZAT


KUALA LUMPUR – Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil mendakwa hidupnya kini diekori oleh ‘paparazi Si Jambu’ yang diupah pihak tertentu untuk mengintip dan mengorek rahsia bagi merosakkan reputasi politik beliau.

HAJI EXPRESS-JOLOK DAHULU DAPAT PERGI AWAL

Hai macam-macam ada sekarang,nak buat ibadat pun kena main belakang,maksudnya ikut cara belakang(rasuah la tu),apa benda la ni punya kejadian nak buat benda baik awal-awal kena buat benda haram,apa kejadahnya.

DULU GLAMOR DI PUJA,BILA INSAF DI HINA..



KUALA LUMPUR: Dihina, diusik dan dilabel dengan pelbagai gelaran seperti ‘ustazah jadi-jadian’ selain dipulau rakan, saudara-mara dan adik beradik antara cabaran kehidupan empat artis ini selepas mendekatkan diri ke jalan Allah.

Saturday, 4 February 2012

GEMPAR JUMPA MAYAT


TANJONG KARANG - Orang ramai yang melalui tali air di Kampung Bagan Pasir, di sini terkejut apabila menemui mayat seorang wanita yang terapung di situ, semalam.

BILA SUAMI MARAH BEGINILAH SUDAHNYA...


SUNGAI BULOH: Seorang suami yang cemburu kerana mengesyaki isterinya menjalin hubungan sulit dengan lelaki lain bertindak ‘gila’ apabila memandu lori tiga tan lalu merempuh dan melenyek kereta isterinya yang diletakkan di luar pagar rumah sehingga remuk, malam kelmarin.

Friday, 3 February 2012

SUBHANALLAH,RUPANYA RAMAI LAGI MANUSIA YANG MISKIN KAT NEGARA KITA...

Hairan ada terkezut pun ada,macam-macam ada,dalam dok kalut nak bantu negara luar yang susah tapi rakyat dalam negara pun dok ada yang susah,subhanallah...Gara-gara miskin pakai kasut pun kena bergilir,Allahurabbi,ya Karim...pelbagai bantuan yang diperkenalkan kerajaan tapi mengapa masih ada yang tak mengena sasaran...

PENEMUAN ILMUAN MUSLIM YANG MENGUBAH PERADABAN DUNIA

Mungkin tidak banyak yang tahu bahwa beberapa penemuan yang mengubah peradaban dunia berasal dari para ilmuwan muslim.Para ilmuwan ini mempunyai kontribusi dalam pengembangan ilmu pengetahuan dan merupakan temuan awal sebelum dikembangkan oleh ilmuwan Barat lainnya.Penemuan-penemuan ilmuwan muslim ini sempat terlupakan oleh masyarakat dunia.Untuk itu sebuah Yayasan Sains Teknologiand Civilisation (FSTC) yang berpusat di London Mengadakan pameran untuk memperlihatkan dan menegaskan kepada publik tentang kontribusi peradaban bukan barat yang sudah ada 1000 tahun yang lampau.

DAUN KETUM UNTUK LEMBU


SERI ISKANDAR: Helah seorang lelaki yang mendakwa konon daun ketum dalam plastik dibawanya untuk diberikan kepada lembu ternakan gagal memperdaya polis apabila ditahan, semalam.

Thursday, 2 February 2012

HAIYA!... APA SULA JADI



JOHOR BAHRU – Akibat terlalu tertekan kerana tidak mampu membayar caj bil elektrik yang mencecah ribuan ringgit, seorang warga emas nekad untuk berpindah dari rumah sewa yang didiaminya sejak dua tahun lalu.

TEROWONG NAFSU

MELAKA: Biarpun terowong pejalan kaki di bawah Lebuh AMJ (Alor Gajah-Melaka-Jasin) dibina bagi menghubungkan Kampung Bukit Palah dan Masjid Al-Azim, di sini, namun kebanyakan pejalan kaki lebih rela mempertaruhkan nyawa melintasi lebuh raya enam lorong berkenaan.

Wednesday, 1 February 2012

KERETA CURI DITEMUI KAMPONG GU


KOTA BHARU - Polis Kelantan menjalankan siasatan lanjut untuk mengetahui motif sebenar kejadian samun dan tembak seorang wanita di rumahnya di Kampung Slow Machang, dekat Pasir Mas, kelmarin.

GAYA ITU MENUNJUKKAN BUDAYA

Kalau kita nak kenal budaya atau trend seseorang yang pasti kita kena pergi mendekati dan berkawan dengannya,tapi itu adalah andaian yang salah.

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...