Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 7 September 2011

CARA MEMBUAT ANDA JADI TERKENAL(pt-1)

Seringkali kita terfikir mengapa kita tidak dilahirkan sebagai salah seorang yang terkenal,mungkin kerana bakat kita takpun kerana kemancho-an kita atau mungkin kita ni terlalu kerap masuk paper kerana glamour  diatas kejahatan kita.Ada orang terkenal dan hidup dihurungi peminat kerana kita salah seorang pelakon terkenal,manusia ada kelebihan masing-masing tak semestinya kita ini tidak akan dihargai walaupun sekali seumur hidup,yang pasti jangan ada sifat malu atau rendah diri.

Jangan dengki dengan orang,kalau orang lain boleh mengapa kita tak boleh.Pastikan anda tidak bersifat malu,anda masih waras dan tahan ejekkan orang,sebab ini bersangkutan dengan kemaluan anda,maksud aku ini termasuk dalam bab-bab atau soal malu,selamat mencuba tip yang pertama...fikir sebelum lakukan bahaya pada perahu-perahu kecil..

Tip pertama melalui Dressing,pakai pakaian macam dalam gambar...
Kalau anda berumur tiru macam ni,tapi jangan lupa letak ukiran bendera Malaysia kat tepi....

Kalau kasut biasa dipakai kat kaki korang  ubah letak pula kat kepala,kalau tak berjaya tarik perhatian orang cuba stail yang seterusnya macam gambar kat bawah...











 Kalau tak pandang lagi jawabnya pucuk dah mati la tu...



 Aku dah cakap pasti semua terpegun dan memandang...



 Mesra alam,bagus ni ...

 Terpegun i dibuatnya...


 Fuyooo...seksinya..
 Fesyen bumi hijau

Tak payah pakai lagi baik la kak oiiii...
Akan datang tip yang kedua....





No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...