Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Friday, 8 July 2011

BERMAIN TENNIS ATAS AWAN

Orang melayu hebat,mana tak hebat boleh bersilat diatas pucuk kelapa,tapi korang silap sebab korang belum tengok lagi macamana dia orang boleh bersilat kat atas pucuk kelapa.Caranya cari anak pokok kelapa yang lebih kurang  sekaki tingginya lepas tu korang bersilat lah sampai puas.


Tapi apa yang aku nak tulis ni tak ada kena mengena dengan silat,hebat orang melayu hebat lagi orang arab,apa hebatnya? diaorang boleh main tenis kat atas awan...dasyat beb wa cakap lu,apa tak percaya ka...tengok kat bawah ni....inilah pemandangan di Court tennis yang terletak di Dubai.













Maaf ini bukan ilusi tapi kebenaran,inilah Court tennis yang paling tinggi kat dunia ni,sebab bangunannya juga yang paling tinggi diabad ini...
                                                                                 

No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...