Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Friday, 8 July 2011

KALAU DAH GIAN TAK MENGIRA TEMPAT

Aduh!!!,tak tahan dah rasanya,tak nyempat-nyempat dah ni tak boleh, memang tak boleh kena lakukan jugak.Apa nak buat dah terpaksa kena lakukan juga,peduli apa sama orang....lantak pi la..










Kalau dah mengantuk tak mengira tempat dalam kandang harimau pun boleh tertidur apatah lagi kat bawah lori atau atas motor....

No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...