Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday, 9 May 2011

ARTIS PANAS LAGI HOT...

Mengucap panjang aku bila menatap sekeping gambar yang memang memalukan agama islam,sebab artis ni beragama islam.Aku pun heran kenapa begitu berani ia berpakaian separuh bogel macam ni,dasyat memang
dasyat kehidupan anak-anak seni kat malaysia.....apa menteri berkenaan buat yer,buat dek la apa lagi.
Siapa dia ni...aku pun mulanya tak kenal tapi aku cari biodata budak ni nama dia Nurul Ain Nordin dan kalau nak tahu lebih lanjut klik sini.Bukan niat aku nak buruk-burukkan seseorang atau supaya ramai yang baca posting aku,korang nilai sendiri betapa beratnya moral artis kita,kesian aku kat mak bapak budak ni,mana nak letak muka bila anak dah berkeadaan begini.Mana menteri-menteri yang sibuk nak bela nasib orang melayu,yang nak menjaga islam...mana perginya.Bertaubatlah segera dik ooi semetara diberi kelapangan dan umur yang panjang.

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...