Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday 5 May 2011

GYM SAMBIL BERBOGEL

Macam-macam cerita dan kejadian pada makhluk yang bernama manusia.Pelik tapi benar,Sebuah gym di
kawasan pergunungan Spanyol telah menyediakan perkhidmatan bermain gym sambil berbogel.

Perkhidmatan yang agak aneh itu terpaksa dibuat kerana kesan dari kemelesetan ekonomi menyebabkan kurangnya pengunjung yang datang.Turut disediakan ialah 2 kolam renang yang mana pelanggan boleh berbogel,tetapi ianya hanya diadakan pada setiap bulan sahaja(monthly nude swimming sessions).

Menurut pengurus gym tersebut iaitu Merche Laseca,sebelum notis perkhidmatan itu dikeluarkan pelanggan yang
datang agak berkurangan kerana kesan dari krisis ekonomi.Tempat itu memang sebuah destinasi pelancongan yang menarik pada asalnya tetapi kerana kemerosotan ekonomi terjadi sebaliknya."We always interested in new
activities and sport whithout clothes" kata Arques Maite Vicuna,president kepada sebuah pertubuhan( Basque Natural Accotition),tambahnya lagi bila sesorang itu tiada keyakinan diri menyebabkan mereka merasa takut atau seram-sejuk bila berada di dalam gym.


No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...