Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday, 10 March 2011

KHASIAT TEMBIKAI


Tembikai atau nama glamour kat kelantan Timun Cina,aku suka makan timun cina sebab kawan aku ramai gak yang berbangsa cina ,seperti Mamat cina,salleh cina bukan apa nak tarik pengundi cina bagi ramai
sokong Tok Guru(TGNA) tapi kisah ni tak ada kena mengena pun dengan hal tu.Apa hebatnya buah tembikai,menurut seorang Prof dari Indonesia katanya boleh meningkatkan keupayaan sex.
Tapi awas,tengok betul-betul ada macam buah tembikai ke..sama, tapi tak serupa,ada iras-iras nak serupa.Ini helmet semua orang tahu,ala dalam bahasa melayu topi keledar .Begitulah uniknya pereka ni mengekploitasikan buah-buahan pada rekaannya.

Sebuah syarikat pengiklanan dari Russia  telah meletakkan imej lucu pada helmet dengan pelbagai imej yang menarik dan unik.Kompeni itu juga turut meletakkan  imej pada raket ping-pong.Kaa jual kalaulah ada jual kat negara kita aku ingat nak beli satu yang macam gambar kat bawah ni....


No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...