Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday, 7 March 2011

HEBATNYA PAKCIK NI..ADA 39 ORANG BINI..

Caya lah pakcik ni memang power habis,sebab apa aku kata power,sebab ada 39 orang isteri,94 orang anak dan 33 orang cucu.Nama pakcik ni ialah
Ziona Chana dari Baktawang,Mizoram,India.Rumahnya ada 100 bilik jadi isterinya terpaksa la gilir-gilir tidur
dengan pakcik ni.Bila tiba makan malam mesti meriah ni,tak meriah macamana setiap hari kena korban kan 100 ekor ayam,jadi kena bela ayam banyak-banyak la pakcik yer....
Hai bertuah pakcik ni,tapi jangan tiru aksi ni,sebab kita orang islam boleh kahwin empat jer..jangan pandai-pandai nak ubah syariat Allah....





No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...