Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday 22 August 2011

SEDIA KHIDMAT PEMBANTU RUMAH BOGEL


FORT WAYNE: Seorang lelaki memulakan perniagaan yang didakwanya sebagai unik di bandar di Indiana ini.

Lelaki berkenaan yang meminta namanya tidak disiarkan berkata, syarikatnya, Fort Wayne Dust Bunnies menawarkan khidmat pembantu rumah kepada pelanggan tetapi kerja membersih akan dilakukan secara bertelanjang.
Pembantu rumah itu hanya dibenarkan melakukan kerja ringan seperti membasuh pinggan mangkuk, permaidani dan membersihkan habuk. Pelanggan dikenakan bayaran sebanyak AS$60 (RM180) sejam untuk hari biasa dengan waktu kerja minimum dua jam.

Setiap pembantu rumah itu akan diiringi seorang pengawal keselamatan dan pelanggan tidak dibenarkan menyentuh wanita berkenaan.

Pemilik syarikat itu berkata, pembantu rumah itu memperoleh pendapatan kira-kira AS$30 (RM90) sejam.


Jurucakap Majlis Bandar Raya Fort Wayne, Frank Suarez berkata, pihaknya tidak mempunyai cara untuk menghalang perkhidmatan seumpama itu. - Agensi


No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...