Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday, 11 August 2011

NAK SANGAT TENAGA NUKLEAR,AMBIK NIH!!!

Orang guna tenaga nuklear,kita pun sibuk bina loji nuklear,tak tengok ke di Jepun apa dah jadi,alih-alih Jepun pun dah tak nak guna lagi tenaga nuklear,nak cari sumber tenaga yang baru dan tak merbahaya.Mai tengok ni apa dah jadi  dengan mereka semua ni,ni angkara nuklear punya pasal...


   







NO WAY NUKLEAR
STOP LYNAS 

Tak kesian ke pada mereka ni,atau sanggup kita nak tengok perkara yang sama berlaku kat Malaysia










No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...