Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday, 25 August 2011

ARTIS MAIN DENGAN ANJING

Apa citer,acuciter,acuciter,bukan nak mengata tapi nak juga berceriter.Memang tak dinafikan manusia memang
suka pada keindahan dan kecantikkan,tapi biarlah bertempat,kalau nak 'main' ke nak dakap ke jangan la dengan benda ni,anjing tak bersalah tapi kita yang salah,jagalah martabat agama islam jangan pula dikata orang islam dan bukan islam(kafir) ni sama saja.Semenjak dua menjak ni menjadi-jadi pula trend orang islam bela anjing,bukan takat bela jer,siap dakap tidur lagi,ada yang berkata lepas sentuh anjing tu mungkin disamak lah tu,itu terpulang pada diaorang lah,tapi maruah agama wajib kena jaga jangan sampai di perlekehkan pula oleh agama lain.Heran aku bila pasal murtad semua bising,tapi bila bab ni tak ada pula yang melatah atau buat latah...hisssss!!!! haru blue dibuatnya...

ni gambar yang tertutup,kalau nak yang terbuka mintak tolong  dengan abang goggle,taip artis bela anjing..

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...