Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 21 August 2011

MAYAT DALAM LONGKANG

PORT DICKSON - Mayat seorang lelaki dijumpai dalam longkang di stadium mini Padang Merdeka di sini, pagi ini.Ketua Polis Daerah Port Dickson, Supritendan Baljit Singh berkata, mangsa dikenali sebagai Nor Azlan Mohd Nor, 29, seorang yang dibuang daerah kerana kesalahan jenayah yang berasal dari Perak.

"Polis menerima panggilan mengenai penemuan mayat itu dari orang awam pada kira-kira pukul 12.05 pagi ini,” katanya ketika dihubungi.Baljit berkata, terdapat kesan kecederaan di kepala mangsa.

"Siasatan awal mendapati mangsa mati dipercayai terbabit dalam satu pergaduhan di stadium mini di situ sebelum mayatnya dicampakkan ke dalam longkang. Setakat ini polis menahan seorang suspek,” katanya ketika dihubungi. - Bernama

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...