Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Saturday 27 August 2011

MAYAT REPUT TERIKAT DITEMUI

Anggota Badan seorang wanita yang hampir hancur ditemui oleh Pemilik Restoran yang terletak berdekatan Soi Beokeow, yang mendapati bau itu telah memasuki ke restorannya. Berdekatan kawasan perniagaannya
adalah terdapat satu kawasan tanah terbiar di mana badan wanita itu ditemui. Oleh kerana mayat itu terlalu reput pihak Polis  tidak dapat mengenal pasti adakah ia adalah anggota badan wanita Thai atau warga asing. Beliau ditemui terikat kepada pokok dengan tangannya yang juga diikat bersama. Bendera Thai dililitkan di kepalanya dan turut ditemui berhampiran mayat ialah  vcd lucah dan pek kondom yang kosong. Seluar dalam wanita dan sepasang kasut tumit tinggi juga ditemui dan bukti yang wanita itu diheret ke pokok dari lokasi lain dalam kawasan tanah terbiar.Walau bagaimanapum pihak Polis tidak mengesyaki ianya warga Thai kerana saiz beliau,mayat telah dihantar ke Institut Forensik Polis di Bangkok untuk menentukan punca kematian. Polis Pattaya mengesahkan bahawa tiada laporan orang hilang yang masih tertunggak.Siasatan itu diteruskan.

Sumber dari Pattaya one

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...