Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 4 December 2011

"RITA TENGAH DARAH MANIS"

KUALA LUMPUR: “Rita tengah ‘darah manis’ dan mahu tenang melalui saat manis bergelar raja sehari,” kata anak sulung jutawan kosmetik, Erni Dekritawati Yuliana Buhari, 26, atau Rita yang melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan hati, Khamarulazlan Mohamad Hanafiah, 35, hari ini.




Majlis akad nikah yang diwalikan bapanya, Buhari Mohamed, 62, dijadualkan berlangsung jam 5 petang ini disusuli jamuan makan malam di kediaman mewah Allahyarham Sosilawati Lawiya di Taman Harmonis, Gombak.
Majlis persandingan di pihak lelaki pula bakal diadakan di Crown Plaza, 8 Disember ini.

Sambil ketawa dan bersuara ceria, Rita yang dihubungi bagaimanapun enggan memberi sebarang komen mengenai perkahwinannya, sebaliknya menjemput media menghadiri majlis hari bahagianya.



“Maaf, Rita tak mahu komen apa-apa. Takut kalau Rita komen, nanti melalut-lalut pula. Kalau mahukan komen, Rita akan jawab semua pertanyaan pada hari perkahwinan nanti,” katanya.

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...