Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 11 December 2011

KU SANGKA BETINA,RUPANYA PONDAN

Dua lelaki dari Russia mengamuk sakan,hasratnya ingin berseronok-seronok dengan awek(Thai) rupanya jantan(Transeksual).Dua lelaki itu ialah Nikita Varenenkov,22 dan Mickail Samokni,23 telah menyerang kedua pondan tersebut dan meminta duitnya kembali sebanyak 1000 bath.Kejadian tersebut dilaporkan dibalai polis Pattaya dan turut diiringi oleh kedua-dua pondan tersebut.











Pondan yang berasal dari Laos walau bagaimanapun enggan membayar balik duit khidmat sex tersebut dengan alasan kecederaan teruk yang dialaminya.Pihak polis mengarahkan kedua-dua pondan itu ke hospital untuk mendapat rawatan.Kes tersebut masih disiasat dan tiada caj dikenakan terhadap kedua-dua pihak.(pattayaone.net)

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...