Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Friday, 23 December 2011

KENAPA WANITA INI SANGGUP TIDUR TERBALIK SELAMA 3 BULAN

COVENTRY-Seorang wanita mengidap penyakit aneh dan selalu keguguran.Keinginannya untuk mendapatkan zuriat akhirnya membuahkan hasil.Dia telah menemui seorang doktor,doktor itu menasihatkan dia tidur secara terbalik selama 3 bulan(posisi kepala kebawah).


Donna Kelly dan anaknya Amelia
Donna Kelly,29 tahun telah hamil 5 bulan .Namun kandungannya hanya seinci dari dari bahagian atas selviksnya,ini menyebabkan ia terancam untuk mengalami keguguran.Doktor akhirnya menasihati dia supaya berbaring dikatil dengan posisi kepala kebawah(45 darjah) selama 3 bulan untuk mengurangkan kadar tekanan.


Kelly terpaksa berbaring setiap hari,kecuali terpaksa bangun untuk kebilik air.Pengorbanannya selama 3 bulan akhirnya mendatangkan kemanisan buatnya bila dia telah selamat melahirkan anak yang comel dan sihat diberi nama Amelia.


"Pada masa Amelia masih berada dalam kandungan saya rasa pening dan amat tertekan,tapi setelah beberapa hari akhirnya saya dapat membiasakan diri" katanya.Kelly terpaksa menggunakan beberapa bantal disekeliling katinya untuk mengelakkan dari terjatuh,dan terpaksa mengiring untuk makan,ini menyebabkan dia terasa kebas dibahagian sebelah tangannya bila setiap kali  ia makan.








No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...