Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Saturday 7 April 2012

BATMAN ANCAM LETUP HOSPITAL



MAINE: Sebagai hero yang disanjung, Batman dikenali sebagai pemburu penjenayah di Gotham City dan menyelamatkan ramai nyawa.Bagaimanapun, Christopher Schwartz yang dikenali sebagai “Bar Harbor Batman” muncul dalam parti dan perarakan musim panas di sekitar Maine dengan pakaian Batman.

Namun, pada hari April Fool dia menulis di laman Facebook bahawa dia merancang meletupkan sebuah hospital jika tidak dibayar AS$1 juta (RM3 juta). Tulisan itu berbunyi: “Saya menuntut bayaran RM3 juta atau saya akan letupkan hospital.” Namun tidak semua menganggap ancaman “Batman” itu sebagai jenaka.
Semalam, jam polis mengetuk pintu rumah dan menahannya atas dakwaan melakukan ancaman ganas. - DM(Gambar sekadar hiasan)

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...