Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday, 14 May 2012

PANAS: ORANG PAS JUAL "NOMBOR"

Bachok-Panas memang panas,pembongkaran secara berani mati oleh aku sebagai tuan blog.Begini ceritanya,kelmarin secara kebetulan aku pun dah takda kerja nak buat,so...aku sembang la kat sebelah kedai aku,tapi tak sangka pula ek...dia buat kerja macamni selama ni.
Datang seorang lelaki membisikan sesuatu pada tuan kedai(sebelah kedai aku),aku tumpang dengar apa yang dibisikan pemuda itu,mak aih!dia minta nombor pulak dah,apa lagi terkezut la aku.Tak ku sangka selama ini Pak "s" jual nombor,isu...memang jadi isu pada pihak lawan,orang PAS jual nombor pulak dah.
disinilah lokasi tempat jual nombor tersebut

Memang memeningkan kepala,cakap salah tak cakap pun salah,hai serba salah.Pembongkaran ini sedikit sebanyak mencemarkan nama parti,tapi demi mencari sebuah kebenaran aku lakukan jua.Tapi korang tunggu dulu.....jangan cepat buat tuduhan melulu,baca sampai habis,ini nombor bukan sebarang nombor.Jual
nombor ni duit hasil jualannya halal....tak haram,Pak "S" jual plat nombor bukan jual nombor toto atau apa-apa jenis nombor haram....apa berniaga jual plat nombor pun slah ke?aku tahu korang saja nak cari isu dan sebarkan fitnah,lantak korang lah,ada aku kisah!!!!!......
Inilah rupa nombor yang di jual oleh Pak "S"

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...