Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 30 May 2012

CARA JIMATKAN ELEKTRIK

Macam-macam cara dah aku cuba,macam-macam produk aku cuba tapi tak berkesan(ceh! macam iklan kat tv pulak).
Cerita pasal bil eletrik semua orang merungut,hanya beberapa kerap jer yang tak merungut sebab depa tak kena bayar,kerajaan yang bayar,tapi tak kisahlah...ada korang kisah?.Tapi tip yang aku nak bri ni memang berkesan dan betul-betul jimat.Bahan-bahannya botol plastik dan peluntur(bleach).Langkah berikut tengok gambar kat bawah beb...
Kata depa tahap penyalaannya menyamai bulb lampu 55wat,eh!cerah tu.Sejauh mana kebenarannya mosti coba dulu baru tau.Tapi aku tabik kat diaorang yang cipta alat ni,walaupu hidup miskin wang ringgit tapi kepala penuh berisi dengan ilmu.
Amacam,jimat ke macam ni?,jimat memang jimat bro,tapi tip ni siang hari je boleh guna pakai,malam macam mana.Macam ni la,kalau nak jimat jangan pakai eletrik,macamana sanggup ke....

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...