Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday 18 January 2012

"JIHAD CYBER"

Perang antara hacker arab dan israel kini sedang memuncak sehingga menarik perhatian seorang ulama terkenal Kuwait,Tareq Al-Mohammed  Al-Suwaidan dan menyeru supaya hackers arab bersatu menyerang zionis laknatullah.

Dalam akau twitternya beliau menyatakan perlawanan antara zionis dialam maya sebagai :jihad cyber".menurut beliau lagi serangan hacker arab terhadap kepentingan zionis akan berjaya  "insya-Allah".Baru-baru ini hackers yang diyakini dari Gaza telah berjaya menceroboh sebuah otoriti memadam kebakaran milik israel.

Hackes itu juga meninggalkan pesanan kematian kepada israel.Bukan itu sahaja hackes arab telah berjaya memindah puluhan ribu wang milik israel tapi telah dibalas oleh hacker israel dan mengugut akan melumpuhkan
kepentingan warga saudi.

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...