Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 24 March 2013

AWEK SEKSI DALAM SANGKAR


Kuala Lumpur: Dua kelab malam berlainan lokasi di ibu kota dikesan menawarkan tarian sangkar dengan aksi separuh bogel membabitkan sekumpulan penari seksi, termasuk gadis tempatan, sebagai pelaris terbaru kepada pengunjungnya.
Taktik itu bagi memastikan kelab malam terbabit sentiasa dipenuhi pengunjung, terutama pada hari bekerja, selain mengatasi saingan premis lain.
Bertindak hasil aduan pembaca, wartawan Metro Ahad mendapati suasana di kelab malam terbabit tidak ubah seperti suasana di Patpong, Thailand dengan aksi penari berpakaian dalam menari secara terbuka ketika tinjauan, awal pagi kelmarin.

Dalam tinjauan jam 12.30 tengah malam, aksi tarian ghairah itu boleh dilihat dengan jelas walaupun dari luar kelab malam melalui pintu kelab yang terbuka.
Sumber yang hanya mahu dikenali sebagai Danny, 36, berkata, kegiatan tidak bermoral di kelab malam terbabit dikesan sejak tahun lalu, namun ia hanya diadakan pada hari tertentu.

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...