Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday 27 February 2013

ASTAGHFIRULLAH- DI BUNUH KERANA "ANUNYA" KECIL

Jakarta: Seorang wanita dilapor membunuh anak kandungnya yang berusia sembilan tahun kerana malu apabila kemaluan kanak-kanak itu semakin mengecil selepas disunatkan.
Jurucakap balai polis Metro Jaya Jakarta, Rikwanto berkata, kejadian itu berlaku jam 2 petang di Kampung Baru Klender, Jatinegara Cakung, Jakarta Timur semalam. 
“Kami menerima laporan kejadian jenayah membabitkan seorang wanita membunuh anak lelakinya.
“Dia dikatakan malu dengan kemaluan mangsa yang semakin mengecil selepas disunatkan,” katanya.Suspek membunuh anaknya dengan mengikat tangan kanak-kanak itu.

Kepala mangsa kemudian dibenamkan ke dalam tong air dan apabila dia sudah tidak bernafas lagi, tubuh mangsa diangkat dan dilap.

Setelah itu, mangsa dipakaikan baju sebelum suspek keluar rumah mengambil kakak mangsa di sebuah sekolah menengah.

“Dalam perjalanan pulang, wanita itu datang ke balai polis untuk menyerah diri. Dia mengaku membunuh anak lelakinya itu,” kata Rikanto.

Menurutnya, polis masih menyiasat kes itu. -Agensi

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...