Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday 19 October 2011

PAS HANYA TAHU BERJANJI...


KUALA NERANG, 16 Okt – Seramai 35 bekas anggota PAS cawangan Kampung Baru Lembah Gula, Padang Sanai di sini menyerahkan borang keahlian untuk menyertai Umno, hari ini.
TENGAH FIKIR NI,TAKNAK MASUK KE TAKNAK KELUAR..

Bekas anggota PAS itu adalah antara 65 orang yang menyerahkan borang keahlian baru untuk menyertai Umno di Kampung Baru Padang Chendering, Padang Sanai.
Timbalan Ketua Umno Bahagian Padang Terap Datuk Ghazali Ibrahim yang menerima borang keahlian baru itu, berkata bekas anggota PAS itu menyertai Umnokerana mereka sedar hanya Barisan Nasional yang mampu membela nasib rakyat.
Sementara itu, bekas Pengerusi Majlis Ketua Kampung (MKK) Kampung Baru Lembah Gula, Mat Jaya Putih, 53, berkata selama 12 tahun bersama PAS, beliau mendapati semua janji-janji yang dibuat parti itu tidak ditunaikan.
“Mereka sering menabur janji tetapi ia adalah janji-janji kosong yang hanya mahu mengaburi mata rakyat. Mereka janji nak selesaikan masalah tanah penduduk tapi sehingga sekarang ia tak pernah selesai malah menjadi semakin rumit,” katanya yang dipecat pengerusi MKK tanpa sebab.
Seorang lagi anggota PAS iaitu Setiausaha MKK Kampung Lembah Gula Hamzah Lebai Saad, 62, berkata walaupun masih memegang jawatan setiausaha MKK, beliau tetap menyerahkan borang keahlian Umno kerana tidak tahan dengan pentadbiran PAS yang didakwa tidak menjalankan tugas seperti yang diharapkan.
NI BARU SIKIT JER,....SIKIT HARI LAGI BERTAMBAH RAMAILAH ORANG PAS  MASUK UMNO,,,KAH! KAH! KAH!....TREND LAMA ....

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...