Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Saturday 1 October 2011

SUAMI IKAT DAN PERKOSA ISTERI


AMPANG: Akibat enggan mendengar cakap suami, seorang isteri diheret masuk ke dalam bilik di rumahnya di Pandan Indah, di sini, sebelum suaminya memaksa melakukan hubungan seks.

Gambar sekadar hiasan
Dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu, mangsa yang berusia 29 tahun diperlakukan sedemikian disebabkan kedegilannya yang berkeras untuk pergi ke jamuan makan malam anjuran pejabatnya biarpun ditegah suaminya. 
Suami mangsa yang berusia 29 tahun tidak membenarkan mangsa pergi ke jamuan itu kerana mahu membawanya pulang ke rumah ibunya yang berhampiran rumah mereka bagi menghadiri majlis kenduri pada malam sama.

Mangsa yang tidak berpuas hati dengan perbuatan suaminya membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah, di sini.



Menurut sumber, kejadian itu bermula selepas suami mangsa melihat isterinya itu bersiap untuk pergi menghadiri jamuan makan malam anjuran pejabatnya.


“Bagaimanapun, suami mangsa hairan apabila melihat mangsa bersiap seolah-olah mahu keluar menyebabkan dia bertanyakan ke mana isterinya hendak pergi. 



P/S:Semakin hari semakin ramai isteri yang derhaka pada suami dan
    sikap sedemikian membuatkan suami hilang sabar...

2 comments:

Unknown said...

bertolak ansur itu penting.. but then, haruskah sampi di buat sedemikian sbb tidak dgr ckp saja?? isteri bah tu.. jgn buat mcm binatang melepas nafsu.. hukhuk
emo ni.. he he

Blogger said...

Betul cakap Lilie tu,tolak ansur itu mampu mengekalkan rumah tangga,tapi isteri jangan lah ingkar pada perintah suami selagi ia tidak bercanggah dengan hukum agama...

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...