Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Friday 7 October 2011

AWAS, PERANGKAP WANITA SEKSI

 SEKSI MACAM NI KE...(sekadar Hiasan)
MELAKA - Taktik sebuah kumpulan samun yang menggunakan wanita cantik dan seksi bagi mengumpan 'lelaki hidung belang' sebagai mangsa samun kecundang ekoran penahanan enam lelaki daripada Geng Sethu dalam serbuan di Taman Cheng di sini pada awal bulan lalu.

Difahamkan, wanita cantik dan berbadan seksi berusia awal 20-an yang juga merupakan anggota Geng Sethu akan dihantar berlegar-legar di beberapa lokasi kunjungan orang ramai di negeri ini bagi memikat mana-mana lelaki yang dilihat berpotensi untuk disamun.
Selepas mangsa tergoda dengan penampilan wanita Geng Sethu itu, mangsa biasanya terdorong membawa suspek wanita itu ke hotel bajet yang berdekatan bagi melakukan hubungan seks.

Antara hotel bajet yang dilaporkan pernah menjadi persinggahan mangsa dan suspek wanita itu adalah hotel bajet di sekitar Jalan Tun Ali di sini.
Ketua Polis Melaka, Datuk Chuah Ghee Lye berkata, ketika berada di dalam bilik hotel, sekumpulan lelaki bersenjatakan pisau dan tukul akan menyerbu bilik hotel tersebut untuk menyamun beg duit atau apa-apa barang berharga milik mangsa.
"Suspek-suspek itu kemudian mengugut akan melakukan perkara lebih buruk terhadap mangsa selepas mendakwa wanita yang ditiduri mangsa merupakan adik atau saudara mereka," kata beliau pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka di sini semalam.
Menurut beliau, kejadian tersebut tidak berakhir di situ apabila suspek-suspek lelaki itu turut mengambil kunci rumah mangsa dan memaksa mangsa memberitahu alamat lengkap rumahnya.
"Suspek-suspek kemudian akan menceroboh rumah mangsa dan melarikan semua barang berharga dari rumah itu," kata beliau lagi.
Semasa kejadian pecah masuk rumah, mangsa terus 'ditahan' di dalam hotel terbabit. Mangsa hanya dibebaskan selepas suspek-suspek selesai menggelidah rumah mangsa.

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...