Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 26 August 2012

ADA KE MACAM NI BRO?????

Punah ranah habis,ada ke lelaki rogol lelaki,tapi itulah yang keluar kat  paper Harian Metro....

2 suspek rogol remaja lelaki ditahan

MANCHESTER: Polis menahan dua lelaki yang disyaki merogol remaja lelaki berusia 14 tahun di pusat beli belah, semalam.Remaja itu menjadi sasaran ketika berjalan di pusat beli belah Arndale di Manchester pada 2 Jun lalu. 

Lengan remaja itu ditarik, sebelum dibawa keluar ke kedai Debenhams tidak jauh dari situ.
Dia kemudian dibawa ke bilik air yang terletak di bahagian atas kedai itu dan dirogol.Kedua-dua suspek, seorang berusia 55 dan seorang lagi 41, ditahan polis kerana disyaki merogol.

Awal minggu ini, polis mengedarkan imej daripada kamera tertutup, dua lelaki yang dikehendaki untuk soal siasat kes itu. 

Dua lagi lelaki ditangkap kelmarin, menjadikan empat suspek ditahan dan kini dilepaskan atas ikat jamin sementara menunggu siasatan sepenuhnya dibuat.

Superintendan Stuart Ellison berkata, “Kami membuat beberapa tangkapan dan siasatan kini diteruskan.” - Skynews

Kongsi artikel ini menerusi media sosial

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...