Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 24 October 2012

PENCURI MENEMBAK.... BOSNYA HINGGA PUTUS


Dua orang pencuri telah berbincang untuk mencuri disebuah rumah orang kaya,bila tiba masa kedua-dua pencuri tersebut menjalankan kegiatannya.Bukan senang untuk memasuki rumah orang kaya ni,al maklumlah di penuhi dengan jaga dan CCTV,silap-silap masuk perangkap.Sedang tengah-tengah dok pikiaq tu datanglah satu idea, "kita bunuh saja semua jaga-jaga ni,lalu mengarahkan  anak buahnya bertindak...."fire!!!!!!",jerit bosnya,dengan spontan anak buahnya yang setia itu menyalakan pemetik api."Ceh! bukan api la bodoh!,aku suruh tembak"...."oooo tembak ,kenapa bos tak cakap"balas anak buahnya.

Rompakan malam itu tak berjaya,kedua-duanya pulang dengan hampa.Dalam perjalanan bosnya menghisap sebatang rokok,lalu di minta api dari anak buahnya...."Fire"..maka dengan spontan jugalah anak buahnya yang setia bodoh itu mengeluarkan pistol,lalu ditembak ke mulut bosnya...bang!!!!,apa lagi bersepai rokok di mulut,nasib baik tak kojol... 

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...