Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Tuesday, 20 March 2012

SELIPAR ADA KALIMAH ALLAH

10 hari aku tak dapat berblog sebab kabel telefon dah kena kebas lagi,Allhamdulillah pagi ni ada kontraktor datang sambung, petang ni dah dapat guna semula.Hari nak cerita satu kisah tentang islam dihina,nama kalimah Allah tertera kat selipar,orang Kelantan panggil "selipar Jepun".Baru-baru ni isteri aku balik kampong(Tumpat) jadi sekembali dari bercuti dia ada la beli selipar Jepun tersebut,dah beberapa kali aku lihat lambang kat selipar tersebut,sekali pandang tak ada apa-apa yang pelik,ada gambar seakan-akan naga.Namun tergerak aku nak teliti dengan lebih detail apa sebenarnya yang tak kena.

 inilah kalimah Allah yang sekali pandang menyerupai bentuk naga
 selipar ini dibeli disebuah kedai (kedai 2 ringgit) kat bandar  Tumpat
Alhamdulillah nasib baik aku belum pakai,lepas itu aku buang kalimah tersebut dengan pisau,jadi kepada mereka yang beli selipar tersebut perhatikan betul-betul....so kalau nak pakai sila hiris lapisan tersebut dengan pisau.Macam-macam cara orang kafir laknatullah ni nak menghina islam,mana mana jabatan yang berkenaan tolonglah siasat perkara ini supaya islam ini tidak terus dihina.

No comments:

Search This Blog

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...