Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday, 28 March 2012

MOLEK LA GINI GAMOKNYA...

Dari gambar ni harap-harap boleh lah kita sama-sama fikir mana yang baik dan mana yang buruk,bukan sengaja nak cari kesalahan tapi sudah terang dan tak payah nak suluh,kata orang nogori "ngabihkan boreh jo!".Kalau program ginilah yang nak dihidangkan kat rakyat,SUBHANALLAH...rasanya amat aibnya kalau dalam program ni ada ramai Pak Haji yang turut serta.Inilah martabat kaum wanita,mereka sekadar menjadi bahan daya penarik dan inikah yang diperjuangkan oleh puak mereka ,kononnya merekalah yang membela kaum wanita...tapi sebaliknya korang fikir lah sendiri...baca lagi kat sini

No comments:

Search This Blog

Loading...

Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...