Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday 24 June 2013

ARTIS,SELEBRITI SERTAI PESTA MANDI BUIH.....

Foto
SEBAHAGIAN pengunjung yang menyertai pesta mandi buih ditahan penguat kuasa JAWI.

Masuk dengan tiket khas RM40

Kuala Lumpur: Hanya pengunjung mempunyai tiket khas dibeli dengan harga RM40 sahaja dibenarkan masuk untuk menyertai pesta mandi buih anjuran sebuah premis di Lorong Yap Kwan Seng yang diserbu pihak berkuasa, kelmarin.
Harian Metro sebelum itu menerima maklumat penganjuran pesta mandi buih itu seminggu lebih awal dan terus membuat penyiasatan serta risikan bagi memudahkan penyamaran untuk masuk ke premis itu.
Malah, difahamkan aktiviti itu yang dianjurkan dua tahun sekali iaitu pada Jun dan Disember oleh pihak penganjur turut disertai beberapa artis serta selebriti tanah air bagi merancakkan pesta itu.
Wartawan yang berjaya mendapatkan tiket itu berbincang dengan pihak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) untuk membuat serbuan ke premis itu dan mereka bersetuju membantu Harian Metro mendedahkan pesta terbabit.
Difahamkan premis itu yang mula dibuka seawal jam 9 malam dan ditutup jam 3 pagi turut menjadi tumpuan pasangan kekasih dan pasangan gay memadu asmara sambil bermain buih di dalam kolam disediakan sambil menari mengikut rentak muzik yang dipasang penganjur.

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...