Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 14 April 2013

PROGRAM ANAK MUDA KELANTAN- TELUK MESIRA


Satu program bersama anak-anak muda kelantan (PAS kawasan Bachok) bagi peti undi Telok Mesira telah berjaya di adakan dengan selamatnya walaupun dalam keadaan mendung dan hujan seketika.Program itu anjuran Pemuda PAS bagi kawasan Bachok walaupun dengan badjet yang kecil namum mendapat sambutan meriah dari anak-anak muda(tanpa  mengira parti).Program memancing telah disertai seramai 56 orang peserta bermula pada jam 3.15petang,walaupun borang yang dihantar sebanyak 100 orang pada mulanya.Program tersebut julung kali diadakan di kampung Mokkan (sebagai tuan rumah) yang turut disertai oleh kampung Lepar,Kubang Badak,Kedondong,Teluk Mesira dan Tempoyak.


   







 sungguh la dok heret gappo tu Min....



maaf gambar kurang memuaskan..


Program berakhir pada jam 5.30petang kerana keadaan cuaca yang tak mengizinkan.Hadiah kepada pemenang telah disampaikan oleh ketua pemuda PAS bachok.



No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...