Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Monday 7 December 2009

KB MALL RUNTUH

Petang semalam(kelmarin orang kelantan cakap)selepas aku tutup kedai seperti biasa aku singgah makan mee goreng kat kedai sahabat aku Raja Kadir kat kg,budi sedang aku makan
,aku dikejutkan ada sms yang diterima oleh slah seorang pelangan kat kedai tu dicakap kb mall runtuh aku kata kat dalam hati je biar betul mamat sekor ni,dia cakap 2 mati 3 cedera aku pun tak cakap apa-apa terus bayar dan balik mah.

    Pagi ni aku buka internet aku cari berita kejadian ni ..aku buka satu blog tak ingat apa nama blog tu dan hasilnya gambar ni le...aku tak berani dan tak nak komen apa-apa sebab aku tak ada kat tempat kejadian so korang nilai lah sendiri.....





No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...