Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Sunday 21 February 2010

SELAMAT BEKERJA

Allhamdulillah,cuti dah habis semua dah mula kerja termasuklah aku.Cuti selalunya seronok tapi ada juga yang tak seronok..yang tak seronoknya tak dapat guna internet sebab kabel telepon kena curi,termasuk yang ini dah tiga kali dah kena curi... celaka sungguh si penyangak ni(maaf bahasa kesat sikit)baru je kontraktor TM sambung dah dipotong pulak tak tahu la aku berapa lama boleh
tahan seminggu ...dua minggu ntah.Terima kasih lah kat TM kemarin aku buat aduan tengahari ni dah boleh guna....seminggu tak layan internet rasa semacam je gila internet kot.Harga besi buruk dah naik sebab tu la dibantainya kabel..bukan kat kampong aku je kat kampong lain pun sama ntah macamana nak selesai masalah ni dah teruk kena pukul pun masih tak serik malah ada yang mati  dan ada yang dah tak jadi orang pun ada kita kena cari jalan yang terbaik nak selesai masalah ini pukul memeukul ni tak dapat selesai masalah ini ...so fikirkan lah..




1 comment:

azharjaafar said...

Kena kuatkan gash dan amal masjid yang lain..

Search This Blog

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...