Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Saturday 1 March 2014

UAI MELAWAT TGNA DI HUSM

Foto: [admin]   YB Tuan Guru sempat menunjukkan kitab yang dibaca oleh beliau sepanjang berehat di wad HUSM, Kubang Kerian sewaktu dikunjungi oleh Ustaz Azhar Idrus sebentar tadi. Tuan Guru mula berehat di dalam wad mulai hari Isnin lepas dan dijangka keluar esok hari. Ustaz Azhar pula berada di Kelantan pada hari ini untuk memenuhi beberapa undangan kuliah. Beliau juga akan menyampaikan kuliah sesi kedua di Medan Ilmu pagi esok.

YB Tuan Guru sempat menunjukkan kitab yang dibaca oleh beliau sepanjang berehat di wad HUSM, Kubang Kerian sewaktu dikunjungi oleh Ustaz Azhar Idrus sebentar tadi. Tuan Guru mula berehat di dalam wad mulai hari Isnin lepas dan dijangka keluar esok hari. Ustaz Azhar pula berada di Kelantan pada hari ini untuk memenuhi beberapa undangan kuliah. Beliau juga akan menyampaikan kuliah sesi kedua di Medan Ilmu(Pagi Semalam) 
Foto: [admin] YB Tuan Guru meluangkan masa berkunjung di Ekspo Makanan Halal Antarabangsa Kelantan 2014 sebentar tadi. Beliau baru sahaja dibenarkan keluar dari wad malam semalam selepas berehat selama beberapa hari.
TGNA di Festival Halal Food 2014

No comments:

Search This Blog

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...