Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Thursday 10 November 2011

CARA HILANGKAN BUNYI KENTUT

Tahukan anda bila kentut terkeluar membolehkan seseorang itu merasa aib,padahal ia bukan lah seaib orang membuat dosa seperti berzina.Tapi manusia hari lebih mementingkan 'standard',bila terkentut jatuh standard atau terasa aib,bila berterusan berzina,minum arak ok jer.Bagi mereka yang selalu terkentut ada  gadget untuk anda.Pengedap kentut atau kentut silencer,ceh macam pengedap bunyi pada sejata api pulak.Alat ini untuk menghilangkan bunyi sahaja tapi bukan bau.

Beguna lah rupanya,macamana nak pakai? sendiri mau ingatlah...lu fikir la sendiri.Alat ini direka oleh seorang
lelaki di Wuhan,China.Bila nak pakai benda ni pengguna disyorkan meletakkan minyak dahulu sebagai pelincir,tapi jangan lupa letakkan juga bedak atau bauan supaya tak berbau......keh! keh! keh!...malu ke?

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...