Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman: “Wahai Muhammad, ingatlah ketika datang pertolongan Allah dan kemenangan bagimu. Engkau menyaksikan manusia masuk Islam berbondong-bondong. Wahai Muhammad, karena itu bertasbihlah kamu untuk menyatakan syukur kepada Tuhanmu dan mohonlah ampun kepada-Nya. Sungguh Tuhanmu sangat lapang dalam memberikan ampunan kepadamu.” (An Nashr, 110: 1-3)

KAWE_KAWE AMBO

Wednesday 30 November 2011

1 JUTA PENEROKA BAKAL BOIKOT NAJIB DAN PRU 13


FELDA sinonin dengan perdana menteri Datuk Sri Haji Najib Razak dan peneroka felda adalah aset kebal UMNO. Namun DISARANKAN PENEROKA FELDA seramai 1.6 juta, 125,000 keluarga dan 11 wilayah felda bangkit menentang PENGERUSI FELDA TAN SRI ISA SAMAD.
Tidak pernah berlaku peneroka felda bangkit menentang pengerusi dan pegawai felda secara terbuka….Jawantankuasa Perunding Peneroka (JKPP) DAN Pengerusi JKPP En. Shamsuddin Othman merangkap ahli lembaga pengarah Felda bersama 9 naib pengerusi JKPP memberi cadangan kepada Felda dan Najib Razak:-
1- Pecat dengan segera Pengerusi Felda Tan Sri Isa Samad bersama pengarah seranta Felda, Nor Eshanuddin Mohd Harun Narrashid, dan ketua pengarah eksekutif Felda Global Ventrure Holding Sdn. Bhd., Sabri Ahmad.
Untuk rekod tidak pernah berlaku kaum Peneroka dan khasnya JKPP (Jawantan Kuasa Perunding Peneroka) menyarahkan pengerusi dan pegawai tertinggi Felda berhenti atau disarankan dipecat dari jawantannya.Berpunca dari Haji Najib melantik Isa Samad sebagai pengerusi Felda dan Felda bakal berada dipapan Sekureti Malaysia tahun 2012. PM Haji Najib dan pegawai tinggi Felda/ Felda Global tergesa gesa dalm membuat penyenaraian dipapan sekureti Malaysia.
Pm. Hajib Najib perlu bertindak segera, jika tidak 1.6 JUTA peneroka Felda diseru JANGAN PENGAKAH ATAU UNDI BN/UMNO PRU13. Jika Haji Najib mahu peneroka undi BN/UMNO, KAUM PENEROKA FELDA 120,000 keluarga dan 11 wilayah Felda seluruh Malaysia perlu akur kepada pandangan JKPP yang mahukan Isa Sama dan dan berapa pegawai Felda di pecat dengan segera.HD

No comments:

Search This Blog

Archives

PING BUSUK

APESAL TENGOK JER...